Hafta Sonu

Cuma günü Eyvah Nadir oyununa bilet almıştım. Geçen sene izlemiş ve çok gülmüştüm.Bilge,  İ. ve ben Ziraat Sahnesi' ne gittik. Koray Karaca tek kişilik bu oyununda yine kırdı geçirdi. Üstelik ikinci kez izlememe rağmen. Bilge bayıldı. 
Cumartesi sabahtan piyano dersine Bilge' yi bırakıp ben alışveriş listemi tamamladım. Dost' a uğrayıp Bilge' ye iki cizgi roman aldım. Pek sevindi. Çıkışta hava çok kötüydü, doğruca eve geldik. 
Akşam üzeri Efes' i de alıp çıktık. Bilge kuaföre gitti, ben Efes' i gezdirdim. Kuaföre uğradık, baktık Bilge' nin işi daha uzun, biz eve geçtik. Bilge işi bitince geldi. Böylelikle Bilge ilk kez kendi başına kuaföre gitmiş oldu:))
Bu arada perşembe akşamı benimle yoga dersine geldi. Hocayla yogaya başlamak için küçük mü diye konuşuyorduk. Hiç sıkılmadan bize eşlik etti. O gün de gurubun enerjisi süperdi. Bayıldı, hocada gelmesini uygun gördü. Çocukken aldığı bale derslerinin faydasını gördük, pek çok hareketi zorlanmadan yaptı. Duruş bozukluğu başlamıştı, sürekli boyun ağrısı çekiyordu. Malum sürekli resim yapıyor ve en çokta telefonla uğraşınca omuzları önde, sırtı yuvarlanmış hali beni endişelendiriyordu.Pazartesileri Koca' yla, perşembeleri Bilge' yle yogaya devam edeceğim:))

Maskeler Şehri' ni ben yine dayanamayıp bitirdim ama Bilge' ye çaktırmıyorum. Clarissa' da bitmek üzere. Şubat okuma listemi tamamladım.Sanırım artı iki kitapla bitireceğim. Yürüyüş listemi de tamamlamak üzereyim (200 km.) Şubat güdük ay filan diye söylendim ama iyi geçti.

Film listem yalan oldu, izleyemedim ve izleyemeyeceğim. Hiç içimden gelmiyor.

Keyifli bir hafta olsun....

Yorumlar

  1. Komedi gülmek varsa izlenir not aldim

    YanıtlaSil
  2. Komedi gülmek varsa izlenir not aldim

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir gün olmuş efes çok tatlı maşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder