Salı

Dün upuzun bir yapılacaklar listem vardı. Market alışverişini hallettim ve cumaya kadar çöp dahi almamaya karar verdim. Bakalım yapabilecek miyim? Efes' in yıllık aşılarının tekrarı vardı. Dün veterinere gittik. Sakin sakin aşılarını oldu, ben ödemeyi yaparken onlarda arabaya doğru gidiyorlardı. Sokak köpekleri havlayarak buna doğru geldi. Bizim deli durur mu gav gav hepsini kovaladı. Veterinerin yorumu ilginçti hiç böyle golden görmedim, kendini savunması çok iyi dedi. Bence sadece Golden olsa yeter ama adamın karakteri böyle. Her seferinde yüreğimi ağzıma getiriyor.

Eve gelince yemek hazırlıkları, çamaşırları makineye atma, girip çıkıp Clarissa 'yı okuma derken, akşam yoga dersinin iptal olduğunu öğrenince attım kendimi mutfağa. Pazı sarması ve yayla çorbası yaptım. Ben akşam yemeği yemediğim için son anda bir tabakçık sarma kurtarabildim bugün yemek için:))

Bilge uzun uzun okuldan bahsetti, kızıp kızıp durdu. Allahtan çorbayı o karıştırdı.

Family Cooking' in ikinci sezonunu bitirdim.

Clarissa da bitti. Sonu hüzünlüydü.
Bilge Dickens' ın Büyük Umutları' nın kısaltılmışını okuyor.Onun üzerine konuştuk. Bir kez daha neden klasik kitaplar okumalıyım ? sorusuna uzun uzun cevap verdim. Kitap sonlara doğru saracak eminim. ne kadar ikna oldu bilmiyorum ama ileride bir gün bana teşekkür etmesini umuyorum. Bu arada kitabın normal versiyonunu okunacaklar listeme ekledim.

Kız kardeşle mart challangemız ı belirledik. Bu sefer onun okunacaklar listesinden üç kitap seçtik.
1- Buda' yla Kahvaltı/ Roland Merullo
2-Güneşi Uyandıralım/ Jose M. Vasconcelos
3-Delifişek/Jose M. Vasconcelos

Şubatın son okuması da Marquez'den olsun istedim.Doğu Avrupa' da Yolculuk kitabına başladım.

İki akşamdır Efes eve gelince sağ patisi havada yürümeye başladı. Bir şey mi battı, ayağı mı burkuldu  diye kafayı yerken sabah ne olduğunu çözdüm. Patisinin altında bir kesik varmış ayaklarını yıkayınca sanırım açılıyor. Tabi siyah pati de pek belli olmuyor ama sabah yine normal yürüyünce anladım. İnsanlar neden cam şişeleri sokaklara atıp bir de kırıyorlar, ne çok hayvan var  sokakta, nasıl düşüncesizlik...nasıl vicdansızlık... ne bekliyorum ki...

Yarın kar yağışı gösteriyor telefonum. Yağarsa evde kalırım, burnumu çıkartmam dışarı:))Gerçi kalan 15 km. var onu nasıl tamamlarım hiç bilmiyorum:)) Dün b ay 200 km. yi tamamlarım diye yazmıştım akşam ders iptal olunca ve ben evden çıkmayınca planlarım tepe taklak oldu. Neyse olsun canım, ne yapalım...

Gidip biraz yürüyeyim bari...

Yorumlar

  1. Ayda 200 km. mi yürüyorsun Sevdaaaaa? Aman Allah'ım diyorum, üstüne bi de akşam yemekleri yemediğini hatırlayınca kendimi furasım geldi bak. Maşallah sanaaaaa. Bana da yollasana o istek şeysinden lütfennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bi tane akıllı saat aldım uzun süredir kullanıyorum o bana çok iyi geldi. Günlük 8000 adım hedefim var tamamlayınca ekranda havai fişekler falan görünüyor:)) 8000 adım 5 km. yapıyor ben ortalama 10.000 adım atmaya çalışıyorum. Bu da günlük 6,5 km. filan yapıyor bazen 5.km de bazen 8 km. yle bitiyor asıl amaç günü hareketli geçirmeye çalışmak. Ama güdük şubat beni zorladı:)) Akşam yemeği yemeyi çok uzun süre önce bıraktım ve çok iyi hissettiriyor. Sabah çok iyi uyanıyorum. Valla o istek şeysi bana annem gözlerini devirip "ay ne fena şişmanladın " dediğinde geldi, bi daha gitmedi:)) Alışınca zaten birazcık bile yesen çok rahatsız ediyor....

      Sil
  2. sokaklardaki cam kırıklarından bahsediyorsun bu bile olmaması gerekirken ben kaç tane cocuk parkında çocuklar kumlarla oynasın diye kum zemin özellikle yapılan yerlere atılıp kırılmış soda camları izmaritler gördüm bir parka gidince önce kontrol ediyorum cam kırığı var mı diye anlamam ümkün değil kendinden başkasını düşünmeyenleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne taraftan tutuşan elinde kalıyor ne yapmalı bilemiyorum

      Sil
  3. efese çok geçmişler olsun...bol keyifli okumalı yürüyüşlü bir mart ayı sizi beklyor sanırım...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler geçti gitti çabuk toparlanır Allah'tan. Hadi inşallah hepimiz için keyifli bir Mart ayı olur umarim

      Sil
  4. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ama bu tarz etkinliklere çok sıcak bakamıyorum

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder