Cuma

Bugün Bilge' nin doğum günü.On üç oluyor.Kocaman bir genç kız oldu. Bugün için özel bir planımız yok.Zira kutlama için harcayacağımız her kuruşun  yerine Copic istediğini söyledi:))Koca' nın gece geleceğini sanıyor, uçak bileti öğleden sonra. O da gelince aramızda ufak bir kutlama yaparız.Yarın piyano dersinden sonra soluğu nerede alacağımız belli:))


Bir de bu koca bebek var Koca evde olmayınca bana daha yakın davranıyor. Böyle yanımda yatmalar, göz süzmeler falan var:))
Kız kardeşle bu ay okuyacağımız kitaplardan Buda' yla Kahvaltı bitmek üzere.Bu tarz kitaplara hep burun kıvırmışımdır ama bu kitap beni şaşırttı. Sanırım bugün biter.Oldukça ilginç bir okumaydı.

Evde olmak bana çok iyi geldi. Tek şikayetim gün boyu kapıyı çalan insanlar.Bunların çoğunluğunu elinde aynı matbaadan çıktığı belli olan broşürlerle bir sürü muhtar adayı oluşturuyordu. Ne çoklar inanamazsınız..inanama ziyaretçilerim elleri kolları aynı şekilde dolu (çantalar, dosyalar, uyduruk makbuz kaçanları) güya yardım derneği için bağış toplayanlar....
Bir de apartman eşrafı var kapımı tıklatan
Yönetici yokmuşta.....diye başlayan cümlelerle hiçbir fikrim olmayan konuları uzun uzun anlattılar.Allahtan Efes kapı önü sohbetlerden hoşlanmadığı ve bunu göstermekten çok keyif aldığından çoğu zaman beni kurtardı.
Sanırım bu saltanatım gelecek hafta da sürecek. Koca pazartesi yine gidecek gibi görünüyor.
Keyifli bir hafta sonu olsun...

Yorumlar

  1. Bilge'nin doğum günü kutlu olsun, nice güzel ,mutlu yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Bilge'ye sağlık, mutluluk, başarı dolu nice yaşlar diliyorum, tahtı da bahtı da en güzelinden olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel dileklerin için🙏

      Sil
  3. Nice yıllar diliyorum sağlıklı ve mutlu Bilge'ye :)

    YanıtlaSil
  4. Genç kız oluyor artık bunlar, bir yandan üzülüyorum tam sevemedim
    koklayamadım nasıl geçiyor bu yaşlar diye. ama sağlıklı olsunlar
    başka bir şey istemem. Kaderleri güzel olsun, güzel insanlarla
    karşılaşsınlar dileğim. Nice mutlu yaşlara, o da benim
    gibi bir balık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duyguları paylaşıyoruz çok teşekkürler

      Sil
  5. Bilgoşuma, en birinci arkadaşıma en güzel yaşlar olsun :)

    YanıtlaSil
  6. nice güzel yaşları olsun prensesin sağlıklı mutlu keyifli inşallah...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bizden de kocaman sevgiler

      Sil
  7. oleey oleey maşallah maşallah :) bilgenin deee koca bebekin deeee instagramda hayranıyım zateeen koca bebeke de maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder