Günler Geçerken ..

 Önce geçiciymiş gibi başlayan Koca' nın haftanın 4 günü şehir dışında olma durumu birkaç ay sürecek gibi. Böyle olunca ben haftanın bir günü ( genelde pazartesileri) ofise gidiyorum. İşleri tiparlıyorum.Önce bu durum garip gelse de, artık keyfini çıkartıyorum.Bir nevi erken emeklilik gibi.
Okumaya daha çok vakit ayırabiliyorum.
Mario Vargas Llosa' nın Ketum Kahraman kitabını Sevgili Leylakdalı' mdan almıştım. Güney Amerikalı yazarları seviyorum. Sonu biraz hava da kalsada bu kitabı da sevdim.
Hafta sonu Mehmet Eroğlu' nun son kitabı İyi Adamın On Günü' nü almıştım. Önceki gün başladım, dün gece bitti. Mehmet Eroğlu bildiğimiz tarzından farklı daha çok polisiye diyebileceğimiz ama edebi dilinin zenginliğini de konuşturduğu ilginç bir kurgu sunmuş ve çok iyi olmuş. Elimden bırakmadım.
Bilge Fareler ve İnsanlar' ı bitirdi. Sonunda gözleri doldu. Uzun uzun kitap üzerine konuştuk. Gelecek haftaya kadar vakti var, yeni ne okusa diye düşünüyorum.

Efes dünden beri ishal. Gecede dahil defalarca dışarı çıkartmak zorunda kaldım. Gerçi keyfi yerinde, yemesinde de sorun yok. Bugün veterinere uğrayıp probiyotik alacağım.

Hava da bu aralar sevimsiz. Her gün yağmur yağıyor. Tüm halıları topladım, bugün yıkamaya göndereceğim.
Yönetici bir süre yokum diyerek defterleri önüme atıp gitti .Mayıs sonunda toplantı yapıp yeni birilerine devir işini halledeceğiz. Ben de her sene yapmayan biri yapacak mevzusundan kurtulacağım diye düşünüyorum.

Efes' in maması bitmek üzere, mama siparişi vermeli, sonrada kitap kuleme bakıp yeni bir kitap seçmeli...


Yorumlar