Çarşamba

Haftanın ortası geldi, ben hâlâ ofis işlerimi bitiremedim. Bir daha bu kadar yaymamaya karar verdim:))
Fotoğraftaki arkadaşları tahmin etmişsinizdir. Annemiz Pamuk, oğlumuz Toroman (Bobo severler nedenini anlarlar)


Geçen seneden beri Ayrıntı Yayınlarının yeraltı edebiyatı serisi kitaplarından  dönem dönem okuma listeme eklemeler yapıyorum. İlginç yazarlar ve kurgularla karşılaşıyorum. Chuck Palahnıuk/Ninni de böyle bir okumaydı.Başta konu çok heyecan vericiydi, nasıl olacak, nereye varacak derken sonlara doğru bir miktar heyecanını kaybetti. Yine de ilginç bir okumaydı. Sürekli satır aralarında yazarın  tekrarladığı ve  komşuları için kullandığı ah şu ses-kolikler, ah  şu sükunet fobikler lafına bayıldım.
Geçen yıl annemden getirdiğim eğrelti otu kışı çıkartamamıştı. Annem bir saksı daha verdi:))
Dün akşam bu filmi izledik. Gerilim dolu, tuhaf bir filmdi.Hepimiz ayrı bir senaryo yazdık, özellikle sonuyla ilgili.

Kitap siparişi verdim, şimdi de Bilge bir sepet hazırlıyor:))

Alerjim daha iyi gibi ama bir türlü geçmiyor. Ara ara öksürüyorum.

Bu hafta akşam üzeri hep yağmur yağdığı için parka gidemedim, diğer köpekleri de göremedim,  özledim...

Sezon bitmeden üç tiyatro oyununa bilet aldım:))

Hadi iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. toroman çok tatlıcık...filmi merak ettim...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı:))vaktiniz varsa izleyin derim.

      Sil
  2. Kitabı deneyeceğim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bir okuma deneyimi oldu benim için, umarım size de aynı hissiyatı yaşatır.

      Sil
  3. Ben ofise adapte olamadım bile...

    YanıtlaSil
  4. Yaaa ne tatlı bunlar böyle, bari hemen büyümese de anne bebek olarak seyre dalınsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu halleri çok sevimli ama bu ırk çok çabuk büyüyor haftası haftasını tutmuyor.Aslında bu kutup ayısı hali hep kalsa:))

      Sil
  5. Tavsiyen üzerine izledim, gayet de beğendim filmi 👍
    Teşekkür ederim tekrar.

    İyi pazarlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder