Hafta Sonu

 Hafta sonu tüm ülke gibi İstanbul seçimlerine odaklandık. Efes' in yavrularından Cesur geldi.Kocaman olmuş,nasıl oyuncu, nasıl tatlı anlatamam.
 Juli Zeh' in Kartallar ve Melekler kitabı yazarın okumadığım tek kitabıydı Bir ara bulamamıştım. Geçen kitap alişverişimde görünce hemen aldım. Kitap beklediğim gibi değildi. Yorucu,karmaşık ve itici kurgu, kopuk zamansal gel gitler sinir bozucuydu. İnatla okudum, bittiğinde çok sevindim.
Bu köpek de çok uysal bir kız. Yaşı küçük diye düşünüyorum. Kulağında küpesi var. Bize ilk geldiğinde boynunda biri zincir, diğeri saçma bir kemer sıkı sıkıya bağlanmış, ipini dişleyerek kopartmıştı.O kadar aç, o kadar susuzdu ki o mama yerken bizim gözlerimiz doldu. Bilge onu severken ben boynundakileri çıkarttım. O kadar rahatladı, o kadar sevindi ki anlatamam. O zamandan beri ara ara gelip yemek yiyor.
İnsanların zulmü beni kahrediyor.

Yorumlar

  1. kıyamam ne büyük sevap şu yaptığınız şu canlara kıyıyor acı çektiriyorlar kahroluyorum ben de...can onlar ya can...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder