Bu Hafta

Yine aynı yerdeyim. Bilge piyano dersine gitti. Rastgele bir çalma listesi açtım, Sezen Aksu denk geldi.Vazgeçtim...diyor. Derin bir nefes aldım, hava mis gibi...

Bu hafta nasıl geçti diye düşündüm. Güzel geçti. Üç kitap elimde dolandı durdu. Thomas More' un Ütopya' sında Mina Urgan incelemesini, Freud' dan Michelangelo' nun Musa heykeli bölümünü ve Reymond Carver' dan Lütfen Sessiz Olur musun, Lütfen öykülerini okudum. Başta iyiydi ama sonra çok Amerikanvari ve birbirini tekrarlar bir hale döndü. Bugün biter diye umuyorum.

Dark' ın 2. sezonunu izledim. Nereye varacak bekliyorum...

İki gün yogaya gittim.Eğitmenimiz Posoas kasından bahsetti.  İnanılmaz bir kas. Mutluluk kası diyeyim, merak edip bir araştırın bakalım...

Dün Leylakdalı ve Şuşu' uyla buluştuk. Keyifli ve bol kahkahalı bir buluşmaydı.

Toroman akşam bizde kaldı. Parkta diğer köpeklerle oynadı, korkunca Efes' in bacaklarının altına saklandı. Sabah kalktığımda da Efes' e yaslanmış uyurken gördüm. Çok güzeller.

Dün yeni açılan hayvan ürünleri satan bir mağazaya uğramıştık. Bilge Efes' e oyuncak aldı. Ben de akşam eski tişörtlerden halatlar yaptım pek sevindi bizimkiler. Toro' ya bir de bandana uydurdum.

Toro bahçede annesiyle kaldığı için biraz pasaklıydı. Kafası is falan olmuş( sanırsınız Al Yazmalım Selvi Boylum' da Türkan Şoray), soktum bunu küvette bir güzel yıkadım. Önce sinir oldu, kolumu boydan boya çizdi ama sonra sevdi.

Ankara biraz boşaldı gibi. Daha sakin sanki...

Keyifli bir hafta sonu diliyorum. ..

Yorumlar

  1. Dark'ın 2. sezonunu merak ediyorum ama nerede kalmıştık unuttum gitti :p

    En güzel oyuncakları alsan da onlar kendi sevdikleri şeylerle oynuyorlar. Yumoş yumoş kedi yatağı alırsın o gider girer bi kutunun içini hay allam. Tatlı pıtırcıklar

    * İstanbul yanıyorrrr imdat!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de unutmuşum ve bu durum üçüncü bölüme kadar sürdü:))sonra toparladım. her yerler yanıyor:)()

      Sil
  2. PAYLAŞIM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  3. Ankara'nın en sevdiğim zamanları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mis gibi değil mi? Ne kadar sıcak olursa olsun bir ağaç gölgesi serinleyip iyi hissetmeye yetiyor:))

      Sil

Yorum Gönder