Buralardan...

Hava iki gündür limoni. Perşembe günü yoga dersi çıkışı dondum. Nasıl gerildiysem iki gündür omuzlarım ağrıyor. Onun dışında iyilik sağlık, çok şükür.

Bilge' yle azıcık erken gelmişiz. Yanıma oturup battaniye vari  şalımın altına  girmeyi önce reddedip sonra yavaş yavaş sokuldu. Birlikte telefonumdan bulmaca çözdük:)) sonra o gitti.

Gelmeden küçük termosuma kahve demleyip koymuştum. Mis oldu...

Şarkı dinleyeyim derken "koy g..." diye bir şarkıya denk geldim, tövbe tövbe...

Park görevlisi sulama yapıyor, yağmur kokusu gibi olmasa da hafiften bir toprak kokusu geliyor burnuma...

Sabah Monica Maron' un Uçucu Kül kitabını bitirdim. Kitap güzeldi lakin ne zaman elime alsam hep uyuya kaldım, garip...

Yanıma Jennifer Clement' in Kadınlar Ormanı kitabını aldım, birazdan başlarım.

Bilge' nin de benim de telefonlarımızda aynı kitap sitesinin programları yüklü. Ay içinde almak istediğimiz kitapları sepete ekliyoruz ,totale göre kredi kartı hesap  kesiminden  sonra sepeti alma zamanı geliyor. Genellikle ben alacaklarında birkaç kitabı  öbür aya atıyorum:((

Bu ay Bilge listeye bakarken çığlık attı, sepet toplamını gördün mü dedi. Ben saf saf ne kadar ki deyince 545 TL. dedi. Birbirimize bakıp sırıttık... Bu konuyu daha doğrusu hangi kitapların finale kalacağı konusunu pazartesi gününe bıraktık...

Bilge' ye malzeme aldığımız kırtasiyede çalışan V. Abiyle evin oradaki markette karşılaştık. Komşuymuşuz, artık komşu indirimi de isterim diye arsızlık yaptım.
Çıkışta yanına uğrayacağız, çizim defteri bitmiş, kağıt alıp ciltlettireceğiz.

e- devlete girip ilk defa sgk pirimlerime ve ne zaman emekli olacağıma baktım. Son düzenlemelerle devletin artı üç yıl kilitlemesiyle pirim günümün dolmasına sekiz yılım olduğunu ve üç yılda yaş bekleyeceğimi gördüm. Çok da uzak değil gibi:))

Neyse kahvem de bitti, azıcık kitap okuyayım, iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Sepette bekleyen kitaplarda ben de aynı şeyi yaşıyorum zaten.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder