Perşembe

Hava inanılmaz derecede soğuk.Bu mevsimde bu soğuk gerçekten bünyeye iyi gelmiyor. Sağım solum tutulmuş uyanıyorum. Sabahtan ofise gidip, öğleden sonraları evde oluyorum.Akşam Efes' i parka götürüp hem diğer köpeklerle hem sahipleriyle keyifli zaman geçiriyorum.

Kitap okuyorum, yine birkaç kitaba birden başladım. Arada birşeyler çiziyorum. Pek dizi izlemiyorum, daha çok okuyacak vaktim kalsın istiyorum.

Bilge' yle hafta başı kitaplarımızı alıp kahve içmeye gittik. Üç saat okumuşuz, gerçi Bilge arada çizim de yaptı. Yine gidelim dedik ama hava hep yağınca kaldı...

Bugün ve yarın yoga dersi var. İyi ki var.Yoksa pelte gibi kalacağız.

Nohut unu ve  karabuğday unu yaptım, ilk defa da kefir mayaladım. Umarım güzel olur.

Ayaklarımda çoraplar var, sinir oluyorum:))

Yorumlar

  1. Ay biraz da biz üşüsek diyorum okurken ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme dengemiz alt üst oldu zaten epitopu iki ay yazımız vardı o da böyle:(((

      Sil
  2. Güzel olacak olsun bir kaç gün serin geçsin daha sıcaklar var üzme ruhunu başla bir filme al bi sıcak çikolata varsın yağmur yağsın

    YanıtlaSil
  3. izmir e bugün sıcaklar geri döndü yaaaa....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder