Kısa, kısa...

Leylak Dalı bu kitabı çok beğendim deyince bana da almıştık. İki bölümden oluşan kitaptaki öyküler birbirine bağlı ve etkileyici. İnsana dokunan öyküler.Çok beğendim...
"Artık büyüdüm" ün fotoğrafı bu. Asla birlikte fotoğraf çektirmiyor:((
Dün Waffle' ın doğum günüydü, dünyalar tatlısı bir çocuk. Efes' le de çok iyi anlaşıyorlar. Sahibi G. Abla' da bizim canımız. Doğum günü hediyesi güzel bir göğüs tasması aldım:)) çok yakıştı...

Sabahları evde  yaklaşık 20-25 dakikalık yoga duruşları yapıyorum, iyi geliyor.

Balkonda son parti elmalar kuruyor, bir de limon yağı deniyorum, ufak bir kavanozda o da  güneşleniyor.

Workin' Moms izliyorum, eğlenceli...

H. Böll' ün "Babasız Evler" ine başladım...

Marco Polo' nun "Dünya' nın Hikaye Edilişi" bitmek üzere. İkici kitap için bakınmalı, baskısı yok galiba...

Turşu yerine fermente sebze yapın diye okuyup duruyordum. Karnıbaharla denedim. Fena olmadı, turşu kadar lezzetli değil ama probiyotiklerin hatırına yenir mi? yenir, yiyorum:))

Efes' le çok yürüyoruz, geçen hafta kendi rekorumuzu kırdık. Bir hafta da 68 km. yürümüşüz:))

Annem bugün aşure yapıyormuşi sırf bunun için Antalya' da olmak vardı...

Koca bugün göz doktoruna gitti, adam gözlük katili, bahar başında yedeğiyle birlikte aldığım iki gözlüğün birini kaybetti, diğerinin de sapını kırmış...Allah' tan sen de gel diye tutturmadı. Hiç kalabalıklara giresim yok...

Bilge' nin her gün okul maceralarını dinlemek eğlenceli....

İyi bakın kendinize...



Yorumlar

  1. Sizi okumak oldukça keyifli, kitap önerinizi not alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkür ederim ne güzel keyifli bulmanız...

      Sil
  2. :)) Fotoğraf çektirmemeye başlamak büyümeye dair niyeyse ay, benimkiler de büle ;)) 68 km. yi duyunca bi kalakaldım, MAŞAALLLAAAHHH dedim seslice, ne harikasınız. Waffle'a da bayıldım, çok çok bi şekerli ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gıcık bu çocuklar ben de gizli çekerim:)) bu hafta 43 km. de kalmışız havalar soğudu ya ondan:(Waffle dünya şekeri, öpüyorum, sevgiler...

      Sil
  3. Evet, artık fotoğraf yok! Hatta bir süre yanyana, kol kola yürümek de yok. Geçiyor bu da, endişe etme. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi ben çok seviyorum onunla gezmeyi, çok bozulurum valla:)) neyse geçer diyorsan...

      Sil
  4. ne zamandır okuyamadım blogunu. tekrardan başladım hadi bakalım
    diyorum kendime. kızınla benim pelin arasında 2 yaş mı vardı. benim ki
    2004 doğumlu. beraber foto zaten ne zamandır çekemiyoruz. her yıl okul
    açılışının ilk günü fotoğraf çekiyorum ama bu ve geçen yıl bana
    ne kızdı. 1 tane zar zor çektim neyseki ama suratı göreceksin
    iki karış asık. bizimki zaten iyice asi gençlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen 2006 lı Bilge:))baya ergenus hareketler başladı bakalım daha neler olacak:))

      Sil

Yorum Gönder