Pazartesi


Hafta Sonu fena değildi.Cumartesi  Bilge piyano dersine gitti, ben parkta oturup Cicero' nun Dostluk Üzerine kitabını okudum. Bilge' nin çıkışına yakın kalktım, yolda kocaman bir Rot sevdim. Kırk sekiz kiloymuş, neredeyse tepeme çıkıyordu, ama nasıl güzeldi:))

Bilge'yle otobüs için öğrenci kartı almaya gittik. Daha evvel de gitmiş kalabalığı görünce vazgeçmiştik. Yine kalabalıktı ama sıranın hızla ilerlediğini görünce biz de sıra aldık. Üç yüz küsur kişi olunca, biraz dolaştık, yemek yedik. Sonra herkesler gibi metronun bir köşesinde oturup sıramızı bekledik. Pek suratsız görevli, azarlar tavrıyla işlemimizi yaptı. Bilge kartını alıp bakınca resmini ters bastıklarını fark etti. Ya obsesif olsaydım ne yapacaktım diye söylenip durdu:))  Duymazdan geldim:))

Eve gelince ben ortalığı toparladım. Koca' nın işi vardı Efes' i bahçeye Pamuk' la Toroman' ın yanına bırakmıştı. Akşam parkta buluştuk, ben Efes'in ise bulanmış suratını görünce çığlık attım:)) Evde bir güzel banyo yaptırdım. Zaten bugün de iç dış parazitlerini yaptıracağım, öncesinde iyi oldu...Gerçi her banyo sonrası suratını sallandırıyor ama kahvaltıda kaşarları gömerken barışıyoruz...

Heinrich Böll' ün Babasız Evler ine başladım. Biraz kalabalıkça karakterler ama oturur bir süre sonra diye düşünüyorum ...

Unbelievable izledim, zaten mini diziydi sekiz bölüm. İyiydi...

Cuma günü yogada orta seviye grubuyla ağır bir ders yaptık. Omuz ağrılarım anca bugün geçti.

Havalar birden soğudu, bu sabah burnumun ucu ve ayaklarım hiç ısınmıyor mesela. Bu sene de mont falan giyemeden direk kabanlara geçeceğiz galiba...

Keyifli bir hafta olsun...

Yorumlar

  1. Oh oh piyano dersleri, diziler, kitaplar, yoga dersleri, dolu dolu geçen zamanlar :) Havalar acayip soğuk gerçekten, aman dikkat.

    YanıtlaSil
  2. bu yazarın katarina blum un yitirilen onuru adlı romanını kaçırmaaa, filmi de iyiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder