Gittik,geldik....


Kasım ayında beklemediğimiz bir ara tatil olunca, bizimkiler Antalya' ya gidelim diye tutturdular. Pazar günü düştük yola.Yol uzun tabi, Efes' te olunca sık sık mola vererek, Afyon'a kadar ciddi bir sis eşliğinde gittik. Akşam üzeri Antalya'daydık. Annem pek keyifli karşıladı bizi. Korsan' la Efes o gece bir kapıştılar, boğaz derdine. Tabi cüsseleri düşünülünce pek adaletsiz bir hırlaşma sonucu, Korsan midye kulaklarına birkaç diş darbesi aldı:(( Ama French bulldogların balık hafızası olduğu için, tatil boyunca hep bir hır gür vardı evde...

Öbür gün kızlar geldi, kocaman olmuşlar. Hediyeler açıldı, sofralar serildi, yemekler yenildi...
Öbür gün sabah mezarlığa gittik. Girişte şehit cenazesi vardı. Annemle yıllardır gittiğimiz kabrin yolunu şaşırdık. Kendimizi toparlayınca, bulduk. Yıllar da geçse insan alışamıyor işte. Annem her zaman ki ritüeline başladı.Yıllardır okuduğu mezar taşlarındaki tarihleri ilk kez görüyormuş edasında tekrar okuyup, vah yazık gençmiş, hımm iyi yaşamış yorumları eşliğinde önce anneannemin, sonra babamın ardından da yengemin mezarlarını ziyaret ettik. 

Akşam Efes'i de alıp gezmeye çıktık. Akşamda olsa denizi görmek, havasını koklamak iyi geldi. 
Bir akşam da kız kardeşe gittik. Derken sayılı gün gün bitiverdi zaten. 

Sokaklarda o kadar çok kedi var ki, Efes bir süre sonra kovalamaktan vazgeçti:))

Yollar sonbahar renkleriyle dolu,bakmalara doyamıyor insan.

bu fotoğrafa bayıldım. Kardeşimi yolcu ediyorlar:)) Çok komikler...

Bu arada okumaya devam ettim. Mürselin Kurt' un Akvaryumda Ölü Bir Balık, Nihan Taştekin' in Zeval, Patrıck Suskind  Güvercin ve Aşk ve Ölüm Üzerine , Mo Yan' ın Değişim kitaplarını okudum. 116 kitap geride kaldı. Geriye 21 kitabım kaldı:))

Keyifli bir hafta diliyorum...

Yorumlar

  1. Sağlık ve huzurla tekrarları nasip olsun inşallah arkadaşım <3

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi etmişsiniz gitmekle... Ben de bu tatilde biryerlere kaçabilir miyiz dedim ama Oytun'un etkinlikleri vardı, kaçamadık bir yere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim pek gönlüm yoktu ama iyi ki gitmişiz dedim:)

      Sil
  3. Ne güzel bir kaçamak olmuş, hem de en güzel mevsimde :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder