14 Nisan

Hava pek güzeldi tüm gün, bolca balkona çıktım Saksıları eşeledim, iki kaktüs diktim.
Banyo lavabosuna birşey yaptım akıtmaya başladı, Koca akşam düzeltti. Nasıl düzeltileceğini anlatırken gözlerimi ve kulaklarımı kapattım.( öğrenmek istemiyorum)
Koridorun duvarlarını sildim, ne kadar kirlendiklerine şaşırarak.

Bilge ders videoları izledi, ben yemek yaptım. Bilge , ben ve kızkardeş günlük beş bin adım hedefi koyduk kendimize. Evde daha fazlası zor.  Ne zaman ayağa kalksam Bilge peşimdeydi:)) Velhasıl akşam sekize kadar olan vaktimizden önce tamamladık.

Kayıp Taşlar bitsin diye dün başka kitap okumadım. Saramago' nun Kabil' ini de sevmemiştim, bu kitabı da sevemedim.

Öğleden sonra yoga dersi vardı. Online dersler başladığından beri en iyi dersim oldu. Duruşlar zorladı ama dağılmadım.

Akşam Efes' i Koca götürdü, benim canım çıkmak istemedi. Biraz resim yaptım, çok erken uykum geldi, gece uyanır mıyım, azıcık daha uyanık kalayım derken uyumuşum...

Yorumlar

Yorum Gönder