16 Nisan

Aklımda dolabın hiç ellemediğim üst kısmını toparlayıp, orada olduğunu düşündüğüm makarna açma/ kesme aletini bulup temizleme fikriyle uyandım.

Kahvaltı faslı, sabah toparlanması bitince işe koyuldum. Tiyatro, konser ve sinema biletlerini, broşürleri koyduğum kocaman bir kutu buldum. Önce içim bir cız etti, sonra baktıkça oyunlar, konserler zihnimde tekrar canlandı. Ne çok izlemişiz, dinlemişiz çok şükür.

Makarna aletini bir güzel temizledim. Zamanında polimer kille takı yaparken almıştım. Çok az kullanmıştım, koca nasıl temizleyeceğim konusunda fikir verdi.

Mutfağa geçtim Unorthodox' u açtım. Bir taraftan dizi izleyip, bir taraftan da uyduruk bir makarna hamuru yoğurdum. Baya zamanımı aldı. Hamur dinlenirken sulu köfte pişirdim. Sonra makarna hamurunu açtım, incelttim ve kesme kısmından çıkarken Bilge' nın ayıla bayıla yediği nodellelar gibi uzun makarnalarım oldu. Bir posta pişirdim, geri kalan bir pişirimlik makarnayı da balkona serdim, kurusun diye:))

Bilge' yle makarnaları gömünce, ben saati fark ettim. Önceki gün G. Ablaylya konuşmuştuk Waffel' ın traşa gitmesi gerekiyordu. Koca bizi arabayla bıraktı. Pet kuaförü kalabalıktı, çok şaşırdım. İçeriye sırayla köpekleri aldılar, mesafeler korundu. Bizde Waffel' ı bırakıp, caddeye çıktık. Büyükçe iki markete yine sırayla girdik. Saç boyası, yaş mama,kuru maya ve filtre kahve aldım.  Tekrar pet kuaförüne yürüdük. Eve yürüyerek döneriz diyorduk ama galiba beni açık hava çarptı, başım ağrımaya başladı. Koca sizi almaya geleyim mi diye arayınca havalara uçtum. Waffel Koca' yı çok sever arabadaki sevgi gösterisi süperdi. G. Abla' nın altmış beş yaş üstü ablasına da ufak bir market alış verişi yapıp bıraktık. Koca Efes' i alıp bahçeye gitti.

Ben eve geldiğimde Bilge yoga dersindeydi. Antalya' da ki kızkardeşimde derse bağlandı o da artık yoga yapacak.

Başladığım resmi bitirdim, azıcık kitap okudum. Dizi de bitti bu arada.Güzeldi.
Akşamda tesadüfen Commünity   diye bir dizi bulduk. Ben uyuklarken bizimkiler kikirdeyerek izliyorlardı. Allah'tan altı sezonmuş, baya bir oyalar:))
İki gündür Karamazov biraderleri elime almıyorum , arayı açmamak lazım, bir de güzel kitaba başladım onu da yarın yazarım...


Yorumlar

  1. Güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık sizide bloguma beklerim ve bi takibinizi alırım :)

    YanıtlaSil
  2. Dün ben de çooooook uzun zamandır dolapta bekleyen erişteleri çıkarıp erişteli mercimek yaptım ve yaparken eriştelerin nasıl yapıldığını hayal ettim. Makarna yapmama bir adım kaldı sanırım :)))) Resimlerinizi hafif kıskanmayla karışık bir hayranlıkla izliyorum. Lisedeyken resim öğretmenimin ilgisi ile resim yarışmalarına katılıyordum. Ne ara ve ne sebeple uzaklaştım resimden hatırlayamıyorum ama sanırım üniversite sınavı ve son sene resim dersimizin olmaması olabilir sebep. Keşke bırakmasaymışım. Şu an o kadar uzak ki resim yaptığım o günler... Daha önce de yazdığım gibi resimleriniz gerçekten çok güzel :) Paylaştığınız için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfakta olmayı çoğu zaman seviyorum. İş olmaktan çıkınca keyif veriyor. Resim konusunda çok şanslıymışsınız ben resim öğretmenlerinden yana hiç şanslı olmadım. İlgim üniversite zamanında başladı. Hiç tam anlamıyla vakit ayıramadım. Bu ara bana iyi geldi, boyalar fırçalar hep ortalıkta ve hiç planlamadan düzenli olarak yapmaya başladım. Güzel bulmanız ne güzel çok teşekkür ederim 💗

      Sil

Yorum Gönder