20 Nisan

Sabah erkenden uyandım, uzun süre Karamazov Kardeşler' i okudum, yarıladım sayılır. Bu ay sonu bitirmeyi planlıyordum ama zor sanki...

Bilge' nın git gide eve yayılma durumunu biraz daha kontrol altına almak niyetiyle uzunca bir liste yaptık. Saatli falan. Tatlı bir telaşla bütün gün listeye uymaya çalıştı:)) kaç gün sürer bu hali bakalım.

Evi temizle, çamaşırları yıka, katla yerleştir, hadi biraz daha yıka, ser....

Bilge yoga dersindeyken biraz daha kitap okudum.

Ne pişirsem sorunsalı...

Koca akşam üzeri alış veriş torbalarıyla geldi. Onları yerleştirip Efes' i çıkarttık. Parkımızı temizlemişler, çimler biçilmiş. Leylaklar salına salına açmış ( fotoğraf evin önünden, yanıma telefon almamışım )

Parkta diğer köpek sahipleri,  maddi sıkıntılardan, belirsizlikten dem vuruyorlar...

Koca bizi parka bırakıp,bahçeye gitmişti. Uzun uzun Efes' le dolaştık parkta, aynı şeyler benimde zihnimde dolandı durdu. Derin bir nefes aldım, bir tur daha attık.

Bizimkilerin yanına yaklaştığımda yeni doğan hikayeleri başlamıştı. Taze baba anlatıyordu bebeğini...Oh be  mis gibi, böyle şeylerden bahsedin...

Eve döndük, yemek faslından sonra Koca mutfağa attı kendini. Yoğurt mayaladı, ortalığı topladı, ne güzel değil mi? Hayır hiçte değil söylenir durur şimdi, hep ben yapıyorum diye, bu hep kapsamı bazen bir bardağı yıkamayı bile kapsayabiliyor:)) neyse kulaklarımızı tıkayacağız artık...

Sonrası Bilge elinde resim defteri, ben örgün, Koca Efes' le yayılmış vaziyette dizi izledik, ne ara yatağa gitmişim hiç bilmiyorum...








Yorumlar

  1. boşver yapsınlar da ucundan bişeyler o hep yapıyorlar heeep oluyor :P

    YanıtlaSil
  2. ne güzel eşin yoğurt mayalıyor bizde erkekler el sürmez o işlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o da hazır yoğurt ağzına sürmez ondan yapıyor:)) ben de beceremiyorum mecburen yapıyor :)

      Sil
  3. Ay Bilge bile yoga yapıyor valla kendime kızıyorum. şu hapis günlerinde
    topu topuna 2 kez yapabildim. kolumu kıpırdatmak istemiyorum, nasıl uyuşuk oldum ki
    ben haftanın 2 günü yogaya giden biriydim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilge atölyeye haftada bir gün geliyordu. Bu günlerde online olunca haftada üç gün 1.5 saat yapıyor başkada yerinden kıpırdamıyor:))

      Sil

Yorum Gönder