23 Nisan

Kahvaltıdan sonra Bilge önce kendisine liste yaptı, sonra listeye yetişemeyince tatil ilan etti:))

Yine mutfakla kafa bozmalı bir gündü. Ekmek yaptım, tam buğday unundan makarna denemem güzel oldu. Asla yemem diyen Koca bile afiyetle yedi. Kefirde de, makarnada da hazır paketli olanlarla evde yapılanlar arasında çok ciddi lezzet farkı var. Turşu, yoğurt, domates sosu aklıma ilk gelenler arasında. İnsan tattıkça fark ediyor. Keşke imkan olsa da paketli gıdalardan uzaklaşabilsek...

Dip köşe temizlik yaptık, Bilge' de yardım etti.Buhar makinasıyla tüm evi dolandı:))
Camlar kaldı,onlara da yavaştan el atmalı.

Bilge' nın 19:15' te Eba' da canlı dersi vardı. Son anda hatırlayıp telaşla bilgisayarı açtık. Öğretmen dersi açmamış:)) sanırım o da unuttu. Yarın sabahta sekiz çeyrekte var, şaka gibi...

Bilge' ye söyleye söyleye dolabını düzelttirdim. Kışlıkları kaldırdı,yazlıkları çıkarttı.

Jenga oynadık, Efes pür dikkat bizi izledi:))

Bizimkiler PS oynamaya başlayınca ben kitabımı alıp yatağıma geçtim.


Yorumlar

Yorum Gönder