03 Mayıs

Sabah Bilge' yle azıcık hafifleyelim diye yulaflı yoğurtlu, muzlu daha bir sürü faideli şey dolu  bir karışım hazırlayıp yiyoruz, arada bir. Koca bu işe biraz bozuluyor. Birlikte kahvaltı ediyor gibi olmuyormuşuz. Aynı masada farklı şeyler yemek niye böyle hissettiriyor anlamıyorum, lakin aramızda yiyip yiyip kilo almayan tek zat kendisi olduğu için onu çok ciddiye alamadık.

Öğlene kadar herşey normal rutinindeydi. Temizlik, çamaşırlar, balkonu toparlama...Sonra ben mutfağa geçtim, kaç gündür mantı istiyorlardı( sabahki yulaftan sonra pek ironik oldu) Sofra Sırları filmini açtım. Abla herkesleri öldürüp, paçayı sıyırdığında, biz masaya oturmuştuk. Bugün  daha birşey yemeyiz diyerek ( saat iki buçukta) sofradan kalktık. Sonrası feci, tv' nın başına geçip bir film ve bir dizinin ilk sezonunu izledik. Bir Bilsen komik ama duygusal bir filmdi. İnto The Night' ı sanki daha evvel filmini izlemiştik diyerek izledik. Güneşin insanları öldürdüğü bir felaket var ve bir gurup uçak yolcusu sağ kalmaya çalışıyor, peh, peh, peh...Tam pandemi dizisi:))

Yatmadan azıcık kitap okuyabildim...

Yorumlar