08 Mayıs


Kahvaltı sonrası Bilge matematik dersine girdi. Beni odadan kovaladı, ne güzel ders dinliyordum.Dikkati dağılıyormuş. Etrafı toparladım.Matımı serdim, Efes gelip ucuna yayıldı ve tüm ders boyunca mabadını kıpırdatmadı. Derste üç kişiydik, ilk defa bu kadar az katılım vardı. Neredeyse özel ders kıvamında bir ders yaptık. Çok güzeldi.

Sonrasında uzun süre dinlenmem gerekti. Mayta' nın Öyküsü bitmek üzere. Peru' da yaşananlar bizim tarihimize o kadar benziyor ki...

Koca marketten aldıklarını eve bırakıp Efes' i de alıp bahçeye gitti. Ben de çöpleri atmak için çıktım. Hava o kadar ilginçti ki, parka doğru yürümeye başladım. Ara ara yağmur çiseledi. Gökyüzünde bulut toplantısı vardı. Beyaz ve gri bulutların arasında mavi, lacivert patlayan gökyüzü, nefisti...

Yolumun üzerinde, binaların bahçelerinde dallarını cömertçe sokağa uzatan erik ağaçlarından , göz hakkıdır diyerek üç beş erik attım ağzıma,  mis gibilerdi...

Parka geldim, kapıda beni gören köpeklerin bir koşuşu var görmelisiniz. Hepsini ayrı ayrı sevdim. Her seferinde aynı coşkuyla karşılanmak o kadar güzel ki...

Baya bir yürüdüm, arkadaşlarla sohbet ettik, köpeklere güldük, bir saat kadar sonra evlere dağıldık. Benden sonra Koca' yla Efes geldi. Bir bidon soğan daha ekmişler, uçtum havalara...

Yemek faslından sonra herkes bir tarafa çekildi. Ben de Dead to Me' nın ikinci sezonuna başladım.Sanırım üçüncü bölümün ortalarında uyuya kalmışım...

Yorumlar