10 Mayıs

Anneme hediyesi birkaç gün önce ulaşmıştı. Sabah erkenden önce onu aradım, sonra  Leylak Dalı' mı ...teyzemleri, amcamın eşini, parktan G. Abla' yı...

Balkonda ara ara Bilge' yle oturup resim yaptık. Çok sıcak olunca içeri kaçtık. Hafta sonları bizimkiler hep ne yiyelim, ne izleyelime odaklanıyorlar. Özellikle yeme içme konusunda ipin ucu alıp başını gidiyor. Bu sefer pek oralı olmadım. Kendi başlarına yapmaya da üşendiler:))

Kitap ilginç ama her an patlayabilir gibime geliyor. Konu enteresan. İki farklı zamanda gelişen olaylar, çözülmeye çalışılan bir cinayet, aynalı ejderler, garip tarikatlar ...

Akşam üzeri ne izlesem diye düşünürken Behzat Ç.' nın son sezonuna başladım. Uzun aradan sonra yeniden çekilmesi, oyuncuların değişmesi önce garip geldi ama birkaç bölüm sonra alıştım.
Rilke' den iki öykü okudum.
İ.' ye kitap ayırdım, rica etmişti.
Parktan M,' ye kalemler toparladım kullanmadıklarımdan. Kaligrafiye merak sarmış, evde bir sürü kesik uçlu marker buldum,işine yarar...

Bilge erkenden uyudu, birkaç kez ona baktım hasta mı diye. Hasta görünmüyor, umarım olmaz ...


Yorumlar

  1. Ben de masumu bitirdim dün. Ne izlesem iş yaparken diyordum, bak Behzat ç. yi iyi akıl ettin..
    Ben ona başlayayım ;)

    YanıtlaSil
  2. Behzat Ç yi bende izlemiştim ,yarım yamalak bıraktılar yine:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder