13 Mayıs

Kaç gündür bugünü bekleyen Bilge erkenden kalktı. Ben de çayı koyup, balkona geçtim ve ağzım kulaklarımda bizimkileri balkona çağırdım. Kaktüsüm çiçek açmış, hem de nasıl güzel. Üzerindeki kahverengi tomurcukları önce böcek sanmıştık:))

Bilge' nin online dersi bitince hazırlandık. Çocuk ne giyeceğini şaşırdı, kocaman bir mevsimi evde geçirdiğini anladı.  Efes bile arabaya hep birlikte binince şaştı kaldı...Bizi Meşrutiyet Caddesi' nde bıraktılar, onlar ofise geçti. Biz de hedefimizde ki ilk yere, sanat malzemeleri satan kırtasiyeye gittik. Eksik malzemelerimizin bir kısmını aldık. Oradan Dost Kitabevi' ne... Nasıl özlemişim
Kitaplarımızı yüklendik, çıkarken Bilge' " sakın ölmeyin ha" dedi, şaka bir tarafa aklının bir köşesinden bu olasılığın geçmesi bile tüylerimi diken diken etti...

Bir kırtasiyeye daha uğradık. Geri kalan eksikleri aldık. Evde otururken harcamadığımız parayı harcayıp ofise döndük. Yalnız sokaklar çoluk çombalak, bayram yeri gibiydi...

Eve gelince aldıklarımızı yerleştirdik. Ben 300 gr.suluboya defteri buldum A3 boyutunda. Tek kalmıştı ve çok uygun bir fiyata aldım. Emektar giyotini çıkartıp bir kaç sayfa kestim, yeni bir resme başladım. Hava fena, çıktığım anda boğazım kaşınmaya başlıyor. Efes' i Koca çıkarttı.

Üvey Kardeş kitabına başladım. Tuğla görüntüsüne rağmen, çok akıcı bir dili var.

Yoga dersi yoktu, ufak bir akış yaptım, yirmi dakika kadar. İyi geldi...

Yeni bir dizi izleyeyim diye bakarken uyuya kalmışım. Uzun süredir ilk defa on iki bin adım yürümüşüm:))




Yorumlar

  1. Bizimkinin de sokağa çıkış günü yarın ama sanki hiç niyeti yok gibi... Bakalım belki dondruma yemeye ikna edebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilge Cuma günü de çaktırmadan çıksak mı diyor😂

      Sil

Yorum Gönder