15 Mayıs

İnternetimde arıza var, resim yükleyemedim. Komşunun telefon alarmına uyanıp, yarasa kulaklarıma küfrettim. Üvey Kardeş iyice sardı, bizimkiler uyanmadan baya bir okudum.

Kahvaltıda Koca artık et yemeyeceğini açıkladı, biz ciddiye almayıp üzerine kahkahayı bastık. Zira bizden sonra onu en çok kasabımız seviyor:))

Aman iyi oldu, akşama mücver ve yoğurt çorbası bir de salata yaparım, mis gibi olur..

Yoga dersi sabahtandı, internet o ara fire verdi. Telefonun internetiyle dersi tamamladım.
Bilge' yle  Tunalı' ya yürüdük, nasıl sıcak. Eve döndüğümüzde bitik vaziyetteydik.

Baktım internet hala sıkıntılı, arıza bildirdim. 48 saatte çözüme ulaştıracağız diye mesaj geldi.

Koca yoğurt mayalamıştı, sulu olmuş. Bir kısmını süzme torbasına aldım. Yoğurt suyuyla da hamur mayaladım. Tam buğdaylı, cevizli...

Akşam yemeğinden sonra Efes' i parka çıkarttık. Polenler, sinekler, böceklar parkta fink  atıyordu.  Neyse köpüşler hopladı zıpladı, birbirlerine gavladılar...belediyeyi arayalım da parkı ilaçlasınlar diyerek ayrıldık.

Mutfakta yine bir erzak ihtiyacımız var mı diye baktım. Olmadığına kanaat getirip, kitabımı alarak, köşeme çekildim...


Yorumlar

  1. İnternet geçen sabah bizde de nanemollaydı, akşama doğru düzeldi.
    Hava birkaç gün çok sıcak olacakmış maalesef.
    Mücvere bayılırım tam yaz yemeği.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online dersler olması bizi sekteye uğrattı. Hava fena dengemi bulmakta zorlanıyorum:((

      Sil
  2. Ben hiç tutturamıyorum maalesef mücveri :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskiden yapamazsın ama kabakları rendeledikten sonra bez bir torbada iyice sıkıp suyunu çıkartıyorum kıvamı tutturmak daha kolay oluyor:))

      Sil

Yorum Gönder