16 Mayıs

Sabahın ilk mevzusu internet arızasıydı. Bilge canlı derse katılamadı. Öğleye doğru sorun giderildi diye mesaj geldi. Arıza devam edince tekrar aramam gerekti.Velhasıl çözülmesi akşamı buldu. Bilge' nin dersine bilgisayar dışında bağlanma seçeneği yok. Akşam ki yin yoga dersine güçlerimizi birleştirip telefonda kalan internet paketlerimizle katıldık.

Onun dışında çokta sorun değildi. Kahvaltıdan sonra Bilge temizliğe giriştik. Hep birlikte yapınca nasıl çabuk bitiyor. Benim çekirdeklerime çaktırmadan mozaik pasta yapıp attım buzluğa, bu da ödülleri oldu.

Kargo geldi, Bilge' nın kitap siparişleri geldi, hala sanki hediye gelmiş kıvamında kitap kargoları:))

Hava cidden ama cidden sıcaktı. Tüm bina ahalisi yine kendini bahçeye attı. Toprağı havalandırma havalndıra bitiremediler. Corona bahçesi olacak:)) yine ayarsız sesli konuşmalar bizim evin içinde gibiydi. Koca dokunma adamlara yazık dedi...

Balkonda biraz resim yaptım, baktım kulaklarım takılıyor konusmalarına, kitabımı alıp içeri kaçtım. Kitap okurken top atılsa duymam...

Yemek yapmaya üşendim, buzlukta mantı vardı, daha evvelden yaptığım. Koca' ya onu pişirdim, Bilge' yle bana da kısır yaptım...

Saçlarım o kadar hızlı uzuyor ki...
Her sabah aynaya temkinli bakıyorum:))
Herkesler kuaföre gidip,  sosyal medyada fotoğraf üzerine fotoğraf paylaşıyor...

Ben hazır değilim, varsın korkunçlu olsun, ciddi jöle stoğum var elbet ıslah ederim ama daha kuaföre gitmem ...

7 Yüz dizisine başlamıştım. Üç bölüm izledim. Black Mirror varı diye okumuştum. Fena olmamış, sevdim...

Yin yoga dersi artık daha medidatif hissettirmeye başladı, dersten sonra verdiği his muazzam...

Sonrası erken çöken uyku...

Yorumlar