1Mayıs

 Buraya yazmanın dışında,ufak bir deftere de yazıyorum, hem de yıllardır. Eskiden çok düzenli değildi. Alınacaklar listesi, okunacaklar, izlenecekler, dinlenecekler listesi...Ufak hatırlatmalar, araştırılacak terimler, etkinlik biletlerinin satış zamanları...
Kötü zamanlar, daha kötü zamanlar...sonra bir şekilde hale yola konan mevzular...
İyi zamanlar, daha iyi zamanlar...
Döngüler, rutinler...
Hayata tutunmanın, güvenmenin, en çok umutlu olmanın bir yolu günlükler...
Zaman zaman dönüp arkana bakmak gibi...
Ne diyecektim... defterim bitti ve yeni deftere başladım...Dost' tan Afilli bir defter almıştım, deri kapaklı, alengirli kilitli, işte ona yazmaya başladım...
Sokağa çıkma yasağı olayına alıştık gibi. Evde daha çok birlikte geçirilecek zaman gözüyle bakıp, diğer olumsuzluklara gözümüzü kapatıyoruz.
 Win The Wilderness adında bir yarışmayı izlemeye başladım. Bizimkiler de merak edip bana katıldılar. Gün boyu bizi oyaladı. Alaska' ya otuz yıl evvel yerleşen bir çift kendi elleriyle yaptıkları evlerini ve sahip oldukları mülkü yarışmada seçtikleri bir çifte verdiler. Altı çift yarıştı, çok ilginçti, duygusaldı...

Mayıs ayı için okuyacağım kitapları ayırdım.  Yaklaşan anneler günü için anneme güzel bir hediye sipariş ettim.

Yemek kısmını Koca halletti, temizlik bendeydi. Bilge' de her işin sonunda gelip yardım edeyim mi?  yaptı, sevimli tospaaa...

Bu ay için en büyük hedefim uzun zamandır elimde olan Rilke' nın öykülerini bitirmek.

Akşamda Alef' in yeni bölümünü izleyip uyudum ...

Yorumlar

  1. Bende gunluk yaziyorum,bazen cok sIk,BAZEn ara ara.duygu yogunluguma gore degisiyor.Iyi ki boyle bir aliskanlik edinmisim diyorum cogu zaman cocukluktan beri.Elimde iki defter var sirasini bekleyen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak okumak kadar şifalı. İyi ya da kötü, uzun ya da kısa her gün yazmaya çalışıyorum...

      Sil

Yorum Gönder