30 Nisan

Nisan ayı için okuma hedefi koyarken en büyük isteğim Karamazov Kardeşler' i bitirmekti. Şükür bitirebildim. Diğer kitaplardan okurken bahsetmiştim.

Son yaprakları da dün sarıp pişirdim. Bilge' de sütlü irmik tatlısı yaptı. Alef dizisini izledim. Bilge yoga dersine geçti, battaniyemi örmeye devam ettim. Bir ara dolabı kolaçan ettim. Bir iki eksiği Koca' ya yazdım, gelirken aldı.

Hava yağmurlu ve serindi. Dışarıya çıkmadım. Uzun süre alıp biriktirdiğim Roman Kahramanları Dergisi' nin bir sayısını çekip aldım kitaplıktan. Gogol' un Taras Bulba kitabıyla ilgili bir makale okudum. Zaporoj Kazakları, yaşayışları ve tarih sahnesinden silinişleri... İlginçti...

Akşam Koca elinde kocaman bir poşet otla geldi. Çocukken çok severdik, bizim oralarda yemlik deriz başka bir adı var mı bilmiyorum. Yabani bir ot.Havalara uçtum. Önce sirkeli su, ardından karbonatlı suda  beklettim. Süzüp kuruladıktan sonra tuzlayıp doğru mideye yolladık. Bilge pek sevmedi, ama Koca' yla ben afiyetle yedik.

Akşam bir macera filmi izledik. Sonrası uyku...

Yorumlar

  1. Karamazov Kardeşler bitti mi? Oyy aman! Tebrikler! Buradan bakmak bile etkileyici doğrusu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti, iki gün neredeyse sadece okudum :)) teşekkür eder, öperim 💜

      Sil

Yorum Gönder