Gözünü sevdiğim pazar:))

Neden gözünü severim bu pazarın derseniz, yarın pazartesi de ondan derim. Uzun zamandır ilk kez zihnim karışmayacak.
Ayrıca ev iki artı bir olduğu ve balkon dahil her yer elden geçtiği için bugün bir sükunete kavuşurum diye umuyorum.

Sabah erken uyanmıştım kitap okurken tekrar uyumuşum. İlk kez bu kadar geç kalktım ( dokuza doğru) bizimkiler kahvaltı yapmışlar, pek sevindim.

Mayısın son okuması Tokyo' nun Son Çocukları olsun dedim. Akşama biter, ince bir kitap.

Son Av dün bitti. Grange' ın tüm kitaplarını okudum. Bu kitap için çok eleştiriler vardı. Çok kötüye hazırlanmışım galiba, hiç öyle gelmedi. Hem özlemişim Grange okumayı, hem de önceki kitaplardaki aşırı kanlı revanlı sahnelerin olmayışı bana iyi geldi...

Aidiyet filmini izledim. Farklı bir kurgu, ne bileyim bir garip geldi, sevmedim galiba...
True Dedective izlemeye başlamıştım, ilk bölümün başlarında uyumuşum...

Hava bugün daha sıcak, en azından pırıldayan bir güneş var. Yeni bir resime başlamalı.
Çamaşırları da attım makineye, fırıl fırıl dönüyorlar.

Bilge' nin kitaplığını toparlayacağız, yer açmak lazım...

Kaçtım ben, iyi bakın kendinize...

Yorumlar

Yorum Gönder