Cumartesi olmuş

 Önce ilan edilen, sonra yok canım kaldırdım ben onu denilen hafta sonu sokağa çıkma yasağını kendi kendime ilan ettim. Canım öyle istedi diyelim:))
Perşembe  akşamı parkta bizim köpeklerin kucağıma kıçlarını koyma kavgası sırasında sol bileğime ters bir şey oldu. Önce önemsemedim, gece bir ara uyanınca bileğimi çeviremediğimi anladım. Ağrı kesici krem sürüp bileğimi sabitledim. Kaşla göz arasında nasıl oldu anlamadım. Yoga dersine giremedim, sinir oldum. Bu sabah daha iyiydi, az bir acı kalmış. Akşam yin yogaya gireceğim, sonraki ders salı günü, o zamana kadar dinlendiririm, geçer diye düşünüyorum.

Ketil Bjornstad' ın " Düşüş" kitabına başladım. Daha evvel Müzik Uğruna' sını çok beğenmiştim. Bu kitap onun kadar ilgimi çekmedi, bakalım...


Yeni resme başlayayım diyordum, kötü bur kağıt seçmiştim, pintilik yapmanın ne alemi varsa. Kağıdın kurumasını çok beklemek gerekiyor, daha çok işi var...

Bilge' yle sabah ve akşam biraz hareketlenelim diye, Leslie yapmamaya başladık. 1 mili yapıyoruz, çok eğlenceli...

Dün enginar aldım, bugün pişireyim.
Sonrasına bakalım...

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun Sevdacığım.
    Ben de iş yaparken ellerimi kesip duruyorum, üstümüzdeki negatif enerjiler böyle mi çıkıyor nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevin Abla, ya sanırım öyle :((

      Sil
  2. çok geçmiş olsun. ama yapılacak olanı yapmışsın sararak. fazla
    kullanmamaya bak o elini.bir anda neler geliyor insanın başına. yoga da
    zorlarsın daha kötü olmasın. resim yeteneğin ne güzel, bayıldım çizimine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketçim çok teşekkürler, sabitlemek baya iyi geldi dört gün hiçbir şey yapmadım, çok hafif bir hissiyat kaldı, bakalım:)

      Sil

Yorum Gönder