Pazartesi


Sonunda sınav bitti. Bilge rahat girdi sınava, keyifli de çıktı. Omuzlarımızdan kocaman bir yük kalktı. 
Bir arkadaşımız kahvaltı yapalım birlikte Bilge' ye iyi gelir dedi. Tamam dedikten sonra kahvaltının dışarıda olduğunu fark ettim. Çok tedirgin gittim ama oyun bozan olmak istemedim. Gerçi çok güzeldi,herkes keyifliyidi, özellikle Bilge çok eğlendi. Yaptığı esprilerle bizi kırdı geçirdi. Çıkışta Seymenler Parkı'na yürüdük. Kestirmeden gidelim dedik ve çok güzel ara sokaklardan geçtik. Park kalabalıktı,boş bir yer bulup yayıldık. Nevalelerimizi çıkardık, sohbet devam etti derken park görevlileri parkı boşalttıklarını söylediler. Toparlandık Tunalı' ya geçtik, Bilge kitap aldı. Markete uğradık ve eve döndük. O kadar yorulmuşumki...Uzandım kaldım bir süre. Sosyal medyadaki babalar günü paylaşımlarına baktım... Kalktım ortalığı toparladım, yemek yaptım...Akşam annem aradı, sesi buruk. Anladım derdini, birşey diyemedim... Kardeşime yazdım, annemi bir ara mezarlığa götürür müsün diye. Aklına gelmemsine hiç şaşırmadan, iyi olur oradan da bizimkilere geçeriz dedi...
Latife Tekin' in Aşk İşaretleri bitti. Hiç sevmedim, kelimeleri bu kadar çekiştirip cümleleri bu kadar zorlaştırmanın ve sonunda hiçbir şeye ulaşamamanın anlamı ne bilemedim...
Bizimkiler uyandı, bugün okula gideceğiz.Çocuklara  yıllıkları dağıtılacak.
Bir dönemle vedalaşacaklar, hayırlısı olsun diyorum. Kendinize iyi bakın...

Yorumlar

  1. sağlıklı, mutlu güzel bir yaz dilerim hem size Hem Bilge'ye, sınavı da atlatmışsınız, her şey daha güzel olur, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim, bizden de kocaman sevgiler...

      Sil
  2. Geçmiş olsun Bilge'ye ve diliyorum gözünüz aydın olsun, iyi haberler alın sonunda.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevin Ablacım çok teşekkür ederim, sevgiler bizden de :))

      Sil
  3. Geçmiş olsun, gönlüne göre olsun yavrumuzun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder