Tembellik

Bileğimi hafif çaplı sakatlayıp, vah tüh derken, onu unutturacak sinir bozucu bir alerji atağı geçirdim. O kadar hapşurdum ki kaburgalarım ağrıyor. Bizimkiler halime acıyıp hafta sonu bana dokunmadılar. Sen yat dediler, zaten ilaçların etkisiyle gözlerimin yarısı açık, yarısı kapalıydı. Pazartesi, daha rahattım. Etrafta benim gibi kim varsa aynı durumu yaşamış, sanırım rüzgardan oldu. Bilge' de dün kötüydü, bugün toparlanmış...

Bu arada Düşüş' ü bitirdim. Çok sevmedim, yazarın ilk kitabı olsa şaşırmazdım.
Feyhan Sofrası bitti.
Daniel Pennac' ın Silahlı Peri' sine başladım.
Dün ofise gittim, işleri toparladım. Pandemi öncesi kestiğimiz açık faturaları tahsil etmeye çalışıyorum, hiç iç açıcı değil. Toparlayabileceğimi hiç sanmıyorum. Neyse yapacak bir şey yok.

Bugün işler çok , ofise uğramadan işlere geçecekler. Ben de gitmedim, evden işleri hallederim.

Dün manavdan çilek aldım, azıcık reçel yaptım. Sabah mutfak çilek kokusuyla doldu, şimdi üzerine bir de kahve kokusu eklendi... O zaman şükür diyeyim..

Yorumlar