Çalma Listesi

Sabahları kahvaltı hazırlarken hep aynı çalma listemi açıyorum. Hafif hafif salınıyorum, ritmi tutturuyorum,pek keyifli oluyor.
 Sonra bizimkiler kahvaltı masasına oturuyorlar ve bir süre sonra Bilge başlıyor " hep aynı şeyleri dinliyoruz" Koca da ona katılıyor ama pek şikayetçi değil gibi " bizim zamanımızda kasetler vardı çevire çevire dinliyorduk " diyor,aklıma walkmanler geliyor, gecenin bir yarısı pili biterse ve yedek pilin yoksa ne fenaydı. Üniversite de yurt odasında çok pil dişlemişliğim var, diğer arkadaşlarım gibi:)) Bilge' ye hiç inandırıcı gelmiyoruz Koca bilimsel yaklaşıp kimyasal reaksiyonda etki yarattığımızı filan söylüyor:)) Evde hep benim çalma listelerimizi dinliyoruz, uf püf deseler de kimse farklı bir liste hazırlamıyor, bir ihtimal tembelliklerinden, bir ihtimal de aslında sevdiklerinden...
Listeme eklemeler yapıyorum, ama yenileri çok fark etmiyorlar, eskileri kazımışım sanki zihinlerine.
Bir de güzel değil midir sesin kötü bile olsa, şarkıya eşlik etmek, mırıldanmak. Nefes tekniklerinde bile var mırıldanın, ciğer kapasiteniz artar deniyor.

Z kuşağının zevkleri ilginç, tembellik ve internet dışında pek ortak zevkleri yokmuş gibi. Neyi sevdiklerini ya da sevmediklerini anlamak zor. Biz yaşlara geldiklerinde kulaklarında ne çalacak, neyi izlemeyi, neyi okumayı sevecekler  biraz endişeyle merak ediyorum.
O zamanda Coverlar olacak mı? benim gibi "bu şarkıyı biliyorum ama bildiğin arabeskti bu şarkı, sözleri nasıl kalmış aklımda" diye şaşıracaklar mı?

Bu arada ofiste arkadan usul usul çalan bir listem, bazı akşamlar bir kadeh şarapla balkonda dinlediğim bir listem daha var:)) 

Bu yazı nasıl biter bilemedim:)) iyi bakın kendinize diyerek işe gömüleyim...

Yorumlar

  1. Bu keyifli yazı olsa olsa şarkı söyleyerek biter. :))

    YanıtlaSil
  2. Bizim evde ve arabada da hep benim listeler dinleniyor. Ben de ara ara yeni şarkılar ekliyorum ama adam memnun olmuyor bir türlü. Sen hazırla o zaman diyorum, ona da eriniyor üşengeçlikten. Yuvarlanıp gidiyoruz benim şarkılarla şimdilik :))

    YanıtlaSil
  3. Bizde eşim yapar listeleri, genelde modaya uyar ama klasik parçalarımız hep vardır ve özel anlarımız onlarla geçer.
    Ben mutfakta radyoda ne çalarsa onu dinlerim:)

    YanıtlaSil
  4. koysaydın ya listeniiii amaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder