Günler Günleri Kovalarken

Miskinlikten koşturmaca evresine biran da geçiverdim. İ. doğum yaptı, biraz erken oldu ama her şey yolunda. İkizleri oldu, evden işlerimi halledebilirim dediği için, süreç şimdilik garip gidiyor. Neyse işte iş güç derken akşam nasıl oluyor bilemiyorum. 
Ayrılık Çeşmesi Sokağı düşündüğüm gibi bir okuma oldu. Aynı şeyleri okusam da, her Selçuk Altun kitabını okumaya devam edeceğimi bir kez daha anladım.

Murat Uyurkulak ilk kez okuduğum bir yazar. Delibo anladığım kadarıyla otobiyografik bir kurgu. Zaman geçişleri güzel, dili de sade. Kolay okunuyor, şiirsel cümleler tam kıvamında. Kurgu biraz yavan gelse de iyi bir okuma oldu. 
Yılı yarılamışken okuma hedefimin gerisinden gittiğimi fark ettim. 58 kitap oldu. Hedefim 138 kitap. 
Pek bir şey izleyemiyorum bu aralar. Yogaya devam, havaların ısınmasıyla her dersten hırpani şekilde çıkıyorum ama olsun... Bilge piyano çalmaya iyice kaptırdı kendini, yeni öğretmenini sevdi. Çalarken keyif aldığını görmek çok güzel. 
Efes' in keyfi yerinde, parka çok sık olmasa da gidiyoruz. Kızgınlık döneminde olan bir dişi köpeğimiz var. Gidince ortalık birbirine giriyor. 
Bayramda Antalya' ya gitmeye karar verdik. Önceleri cesaret edememiştik ama düşündükçe daha sevimli geliyor. 

Kaçtım ben, iyi bakın kendinize...




Yorumlar

  1. Yoga için kurs mu alıyorsun kendin evde mi yapıyorsun..Önerin varsa internetten alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zoom üzerinden online ders alıyorum İki yıldır aynı hocayla devam ediyoruz gönül rahatlığıyla tavsiye ederim bhogiyoga diye aratırsanız ulaşabilirsiniz,ulaşamazsınız mail atın yardımcı olurum, sevgiler

      Sil
  2. Sevgili.Bilgenin annesi oyleg yazıyorsun ki bence hep yazmalısın.cok severek okuyorum seni

    YanıtlaSil

Yorum Gönder