Haziran okumaları

Haziran ayı pek verimli durmuyor fotoğrafa bakınca :( Hiç baba bir kitap okumamışım diye geçiyor aklımdan...

Düşüş biraz hayal kırıklığı yaratsa da Norveç edebiyatı tadı güzeldi.

Silahlı Peri, kimin kim olduğunu anlamadan uzun süre okumama rağmen renkli kurgusu pek güzeldi.

Bir Tuhaf İntikam, iyi başlayan, iyi ilerleyen ama bir garip biten bir okuma oldu.

Feyhan Sofrası, üzerinde yılların kokusu, hoş bir nostaljiydi.

Aşk İşaretleri' ni, Latife Tekin okumayı bir gün sever miyim çabamla okudum, ilk bu kitapla okumaya başlasaydım, diğer kitaplarını elime almazdım.

Tesadüfi Buluşlar, bu ay ki en uzun süreli okumam oldu, dönüp dönüp okudum, baktım, not aldım.

Wang Hatunun Ölümü, 17. yüzyıl Çin' in de yoksulluğun, adaletsiz vergi sistemi ve kendi başına ayakta kalmaya çalışan kadınları anlatıyor. İlginçti.

Keyifli okumalar dileğiyle...

Yorumlar