Hafta sonu

Cumartesi günü Bilge'yle kitapçıları dolaştık. İlk durağımız Dost' tu. Bilge'ye Fransızca çalışma kitabı, bana Marjan Kamali' nin Kırtasiye Dükkan' ını aldık. Yapı Kredi Yayınları henüz açılmamıştı, vitrinine göz gezdirip, Kırmızı Kedi' ye geçtik. Bilge çizgi roman rafını boşaltınca bize kahve ısmarladılar. Oradan İşbankası Yayınlarına uğradık. Bir dolu Sait Faik kitabı aldım. Üç al iki öde kampanyası vardı.
Efes'in ödül mamalarını da alıp eve geldik.

Pazar erkenden küçük termosu kahveyle doldurup, çantaya örtü, kitap,çizim defteri, kalemler koyup Seymenler Park'ına gittik.

Havada uçuşan yapraklar ve kuş sesleri arasında kitap okuduk, müzik dinledik. Çimlere çıplak ayaklarımızı uzatıp, başımızın üzerindeki mavi gökyüzünü izledik.

Laf Evi' ni bitirdim. Beklemediğim kadar iyi bir kitaptı. Kurgu çok güzel oturtulmuş, araya serpilen bambaşka hikayeler, geçmiş gelgitler çok dengeliydi. Kitap bittiğinde ne yazık ki bu memlekette hiçbir şey değişmiyor cümlesi içinizde derin bir sızıyla dudaklarınızdan dökülüyor.

Üzerine  bir de Mahalle Kahvesi' nde ki öyküleri okuyunca kendime gelmem biraz zaman aldı...

Bilge' nin online dersleri başladı, her ders yarım saat. Dün tek ders yayınlayabildiler. Bugün iki ders görünüyor. Hayırlısı artık diyorum. Kendi çabamızla ne yapabileceğimize bakacağız...

Efes'in hayatı pek heyecanlı bu ara. Parktaki köpek grubundaki dişiler teker teker kızgınlığa giriyor. Gözü dönmüş vaziyette kız peşinde koşuyoruz. Kollarım uzadı diye düşünüyorum:))

İyi bir hafta diliyorum...

1. babil bitti cok basit tartışmaların o anlık psikolojiyle nasıl trajediye dönebileceğini otopsi gibi berraklıkla anlatmış. içim ürperdi .ve peruk gibi hüzünlüyü okudum. anlatım dili çok çarpıcı olsa da tüm hikayelerin bir şekilde gayliğe ve enseste çıkması sıkıcıydı.Perihan Mağden Ali ile Ramazan ı okumuş biri olarak Madam ile Malikin hikayesi cok bilindikti. diğer kitaplarını bilemiyorum. kitap tavsiyelerini bekliyorum. sinem

1. Sevgili Sinem; Babil benim de okunacaklar listemde.Geçen ay okuduğum Hayvan Müzesi ve Laf evi en çok beğendiklerim ve tavsiye edebileceğim kitaplar arasında, sevgiler...