Geçen Hafta

( Bu köklere bakmadan geçmiyorum )


Geçen hafta,  aniden soğuyan havayla, üşüyerek geçti. Kombiler yanmaya başladı, vakti çoktan gelmişti ama birden hava soğuyunca beden ister istemez sarsılıyor. İki gün boyunca baş ağrısı,tansiyon oynaması ve kulak çınlaması yaşadım.Suçu ne kadar havaya atmaya çalışsam da,  İzmir depremi, insanların saçma tartışmalarına şahit olmak,sürekli gelen covid haberleri çok etkiledi. Bilge' nin haftada  iki gün okula gitmesi eklenince endişe hissiyatım tavan yaptı. Sonrası sorgulamayı bıraktım, dudağımda kocaman bir uçukla yavaş yavaş düzenime döndüm. 
Celil Civan' ın Başkan Mao' nun Gizli Hazinesi  uçuk kaçık, benim için bile fazla fantastik ama neğlenceli bir kitaptı, güldürdü beni:)

Yan Lianke' nin Günler Aylar Yıllar kitabıysa kısacık olmasına rağmen hiç bitmeyecek gibi gelen garip bir okumaydı. Umut üzerine yazılmıştı belki ama bana pek öyle hissettirmedi...

Elena Ferrante ' nin Yetişkinlerin Yalan Hayatı 'na başladım, yine çok güzel bir kurgu yaratmış, heyecanla okuyorum.


 Bu ara hep lavi çalışmak geliyor içimden, masamın üzerinde bazen günlerce duruyor resim kağıdı. Gelip gidip boyuyorum, o kadar iyi geliyor ki...

Bilge' yle parktan çam yaprakları topladık, biraz kuruyunca çok güzel tütsü oluyor. Mis gibi kokuyor...

Gri kış günleri gelmeden, güneşin pırıltıları doğada gezerken tadını çıkartalım dedik. Uzun uzun yürüdük, konuştuk, yeni okul, yeni sınıf, yeni insanlar anlattı, anlattı...

İyi bir hafta olsun...

Yorumlar

  1. O köklere ben de bayıldım, ne çok şey anlatıyor! :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle köklerin en ihtişamlısı nerede biliyor musun ?
    Sümela manastırına çıkarken. öyle güzeldi ki, ben de kaç tane fotoğrafını çekmiştim.
    corona da ne olacağız bilmiyorum. ben zaten 5 gün okula gidiyorum,minibüse biniyorum.
    kızım zaten hiç dinlemiyor , devamlı arkadaşlarıyla beraber. onlar zaten bilinçsiz,
    valla Allaha emanetiz artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümela Manastırını hiç görmedim:( çocuklara ne desek kıyamıyorum, bilemiyorum dikkat edin kendinize...

      Sil

Yorum Gönder