Hafta sonu


Cuma günü ofisten eve dönüşüm akşamı buldu. Yoga dersine ucu ucuna yetiştim. Şavasanadayken eksik gedik var mıydı diye hiç düşünmediğimi fark ettim. Koca eli kolu dolu geldi. Her şeyi de düşünmem gerekmiyormuş.
Sosuke Natsukawa' nın Kitapları Kurtaran Kedi kitabını bitirdim. Fantastik, kitaplı, kedili ve bol metaforlu bir okumaydı...




Bizimkilerle ne izleyelim diye düşünürken Bilge' den geldi 9 Kere Leyla filmini izleme önerisi. Çok eleştirmişler bir bakalım dedi. Alışılmışın çok dışında bir tarz denemişler, ortaya çıkan film çok çekici değil ama o kadar gömülesi de gelmedi bize...
Tesadüfen buldum 1999 yapımı Bir Yaz Gecesi Rüyası uyarlaması bu filmi. Kadro muazzam Michelle Pfeiffer, Christian Bale, Dominic West , Stanley Tucci... nasıl gençler, sevimli, keyifli bir filmdi.


Toz Ruhu' nu da tesadüfen gördüm, hiç duymamıştım. Biraz aratınca bir dolu eleştiri okudum. Merak edip izledim, fena değildi. Filmin sakin, sıradan havası hoşuma gitti.


 Biraz boyalarla, biraz karakalemle oyalandım, bitmedi daha. Sonra Lezzetin Kökenleri' ni izlerken mantı yapayım dedim.(kökene bak) Zaten ne pişirsem diye düşünüyordum. Bilge tatlı isteyince sütlaç yapma işini ona devrettim. Mantı, sütlaç... Allah affetsin...Akşam yoga dersi iptal olunca içten içe sevindim:))

Olabidiğince keyifli bir hafta olsun...

Yorumlar

  1. Resim işinde oldukça başarılı gözüküyorsun. Daha önce yapmış mıydın?
    Karakalem de zor bence. onu başaran her tekniği yapar gibi. üniversitede bile resim dersimiz vardı,
    hocamız hep karakalem çizdirirdi. oradan kalmış aklımda sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketçim teşekkür ederim, üniversiteden beridir ufak ufak çizerim ama daha çok resim severim:)) Çok yetenekli değilim, uzun zaman ayırmam ve çokça etüd etmem gerekiyor. Pandemiden beri neredeyse her gün çizer boyar oldum bana çok iyi geldiğini fark ettim. Karakalem ve suluboya son zamanlarda en sevdiklerimden...

      Sil
  2. Size de iyi haftalar. Yoga yapanlara nasil imreniyorum anlatamam. Bende başlamıştım lakin pandemi sebebi ile kura kapalı. Evde de yapamıyorum çünkü baslardayim daha....
    9 Kere Leyla klasik Ezel Akay filmiydi ve ben çok sevdim. Renkli, ince esprili bir izlenimlik filmlerdendi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandemi döneminde benim de devam ettiğim stüdyo kapandı ama biz zoom üzerinden ara vermeden devam ettik. Duruşlara aşina olsanız da özellikle yogada hoca yönlendirmesi şart. Kendinizi sakatlama riski çok fazla yogada. Vücut farkındalığı da zamanla oluşuyor. Nette başlangıç seviyesi diye olan videolar gerçekten sıkıntılı. Biraz daha sabredin derim. Filme gelince evet çok tipik bir Ezel Akay filmiydi, insanlar niye yerden yere vurdu anlamadım. Eleştirmeye gözü kapalı atladıkları bir dönemden geçiyoruz sanki...

      Sil

Yorum Gönder