Kar, kitaplar,falan filan...

Herkes sevinçle karşılar kar yağışını, benim içim üşür. Çocukken de böyleydi, kar yağdı diye sevindiğini hiç hatırlamıyorum. Boşalan barajlar, kuruyan göller, yeraltı sularının azalması, farkındayım tabi ama yine de sevmiyorum işte...
Koca gecikeceğim deyince sıkıca giyindim, Efesi' de güzelce giydirdim. Bir tek gözlerim kaldı açıkta.Apartmanın bahçe kapısından çıktık, kaldırma yönelmemle gökyüzünü görmem bir oldu. Düşüyorum bile diye düşünemeden kendimi yerde buldum. Bacağımın biri totomun altında, dizimden bükülmüş kalmış. Yogada yarım eğer duruşu diye bir duruş var tam öyle düşmüşüm.Efes' le göz göze geldik. Yokladım kendimi, iyiyim  toparlandım kalktım, parka gittik. Yolda sokak köpekleri geçidine denk geldik. Efes çok sarsıldığını düşündü galiba, ilk kez birşey demedi, sessizce yolumuza devam ettik...
Kar da çok kalmadı, bir kaç güne kalktı yerden. 
İrem Uzunhasanoglu' nun Evvel Bahar kitabını okudum. Öykü ve Firuze' nın etrafında dönen kurgu, ilginç ve akıcıydı, sıkılmadan okudum.

 Marek Šindelka' nın Anormal' i ise acayip bir okumaydı. Fantastik anlatının her türlüsünü seven benim için bile fazla uçuktu. Bir yerde bir mantığa bağlanacak diye nafile bekledim...

Filmler ve diziler de var izlediğim ama şimdi yazmaya üşendim. Bir ara yazarım uzun uzun.

Sardunyalarımı ve bir iki çiçeğime don vurdu. Keşke sarıp sarmalasaydım, neyse toparlanırlar belki.Yılbaşı çiçeğim hala tomurcukta, açamadı bir türlü.En sağlam kaktüsler çıktı,yıkılmadılar ayaktalar:)

Güzel bir hafta olsun...

Yorumlar

  1. Geçmişler olsun Sevdacığım.
    İki gün önce ben de başka sebeple kaydım, neyse ki yıldızları görmedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Sevin Ablacım sana da geçmiş olsun 😘

      Sil

Yorum Gönder