16 Eylül Perşembe


Dün yazmayı unutmuşum. Unuttuğumu da yazarken fark ettim. Aslında dün şahane bir gündü. Erkenden kalktım. Yarım saat kadar yoga yaptım. Ofiste işler çok yoğun değildi, okudum, izledim, hatta çizdim bile...

Bilge gelince eve döndük. Eve gelince sabah bulaşıkları makineye yerleştirmiş olduğuma çok sevindim. Mis gibi bir mutfağa gelmek ne güzel bir his. 

Koca Lucifer' ın son sezonunu izliyordu, ben de ona takılıp, son üç bölümü izleyerek bitirdim. Baştan izlemeye gerekte kalmadı:) 

Sonrası zaten uyuyup kalmışım. 

Bu sabah uyandığımda hava karanlıktı. Azıcık yoga yaptım, Efes kıpır kıpırdı. Bazen takıldı mı takılıyor, bana yoga yaptırmıyor. Yağmurun sesini dinledim, biraz nefes egzersi yaptım. 

Kitabımı elime aldım derken Bilge geldi. Konuştu konuştu, bazen bu çocuğun içinden bir ben çıkıyor:)) ne anlattığını hatırlamıyorum ama aralıksız anlatabilme yetisine sahip:))

Sonrası kahvaltı faslı, okul, iş falan filan ...

Hava çok soğudu ama balkondaki bitkiler bundan pek memnun. Önceki yıllarda hemen geçiyor diye alamadığım petunyaları görüyorum komşu balkonlarda, nasıl güzeller. Benimkiler de mutlu görünüyorlar. Biraz elma ve erik vardı kurumayı bekleyen. Umarım küflenmezler...




 

Yorumlar