18 Eylül Cumartesi


 Ursula' nın Rocannon' un Dünyası' nı bitirdim. Fantastik ve hüzünlü bir kitaptı. Araya bir manga girdi, konusunu hiç sevmediğim ama çizimlerine bayıldığım... Bu sabah ne okusam derken geçenlerde aldığım Dante' nın İlahi Komedya' sının mangalaştırılmış hali geldi. Orjinal kitabı okumadım ama Botticelli' nin ve Dali' nin bu kitaptan esinlenerek yaptıkları  resimleri görmüş, bu uzun şiiri merak etmiş ama okumayı bir türlü gözüm yememişti. Manga çok hoş olmuş, çizimleri güzel ve iyi yansıtmış, şiirsel dil korunmuş. Dante' nin yaşarken Cehenneme, Araf'a ve ardından Cennete yolculuğu anlatılıyor...

Aslında tüm gün evde uzanıp kitap okumak vardı ama Bilge' nın okulla ilgili kitap alması gerekiyormuş. Kahvaltı sonrası, hızlıca bir temizlik ve çamaşır yıkama asmacadan sonra düştük yollara.

Geçen hafta yardımcı bir kitap için  bu hafta geleceğini aynı kelimelerle söyleyen uyuz kitapçıya söylenerek çıktık. Dost' a uğradık, birkaç kitap aldık. Sonra birer kahve içip Olgunlar' a yürüdük. Bilge' ye gerekli kitapları orada bulduk. Oradan karşıya geçip parkta oturduk, baktık yorulmuşuz taksiye binip eve geldik. Efes yüzümüze bakmadı. Keyfi bilir dedim:) 

Azıcık dinlenip yemek yiyelim diye düşünmüştüm, uyumuş kalmışım:))

Ama iyi gelmiş, dünkü dersten de bacaklarımın iç tarafları ağrıyordu zaten.

Dinlenmiş kalkıp yemek hazırladım, yemek yedik. Bir posta daha çamaşır yıkamalı derken, baktım balkondakiler daha kurumamış, vazgeçtim...


Oturunca aklıma geldi, yazayım dedim. Neyse Efes yavaştan yanaşmaya başladı. Sanırım küstüğünü unuttu:)

Yorumlar