21 Kasım


Zor bir haftayı geride bıraktım. Bu sabah park yürüyüşünde her renk, her agaç, her ot çöp daha güzel göründü gözüme. Bilge' yle kahve molası verdik, sakin kahvecide. Çoğunluk bahçede, bizim oturduğumuz katta kimsecikler yok, Bilge kitabını çıkarttı , ben de yazayım dedim...
Dün evdeydik, yemek yapmak dışında yattığım yerden kalkmadım. İri Memeler ve Geniş Kalçalar kitabı icin ilk hafta 200 sayfa bitirme hedefi koymustum, onu tamamladım. Ursula' nın Uçuştan Uçuşa kitabına başlamıştım. Biraz da onunla fantastik boyutlarda dolaştım. Yetmedi " Zaman Çarkı" dizisinin başladığı aklıma geldi, yayınlanan üç bölümü izledim.
Geçen haftanın son bombası vakitsiz gelen kayınvalide ve kayınpederdi. Pandemiye falan aldırmadan üç şehir gezip, son durak bize geldiler. Koca da ben de şaşkın ağırladık bir gece. Kayınvalidem benim beyaz saçlarıma, Koca' nın kocaman sakalına dudak büzüp, Efes' in kılından tüyünden huylanıp elli kere elini yıkadı. 
Dün akşam ıspanak yıkarken düşündüm bunları...Yıka, karbonatlı suda beklet, tekrar yıka, tekrar, tekrar ...ne anlamsız, ıspanak yemesem ne olur ki?
Neyse hava da azıcık güneş var, yürürken burnunuz henüz kızarmıyor, tadını çıkartmalı...
 

Yorumlar

  1. Ispanak en sevdiğim kış yemeği ama yıllardır alıp yapmıyorum yıkamakla uğraşmak istemediğim için. Arada dondurulmuş alıyorum, ıspanaklı kiş ya da pizza yapmak için o kadar :) Benim kayınvaldem Corona'dan o kadar korkuyor ki bizi görmek için geldiler ama ayrı ev kiralayıp orada kaldılar yazın.

    YanıtlaSil
  2. ıspanakdan zehirlenme vakalarından sonrası eşim bir huylandı ki eve ıspanakgirmez oldu, severim ben ama işime gelmedi değil.Yıkaması gerçekten zul geliyor. Tüm gün ıspanak yıkanıyor sanki:) Onun yerine pazı candır:)
    Benim de annem beyaz saçlarıma dudak büzüyor:)) Kendisi hala boyadığı için , bana niye bıraktın daha diyip duruyor.Oysa ne rahatmış.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder