29 Kasım


 Fotoğraf geçen haftadan, bu hafta genelde hava kapalıydı. Artık Ankara için gri ve kapalı havalar zamanı.Mavi gökyüzü, çiçek böcek, sarı yapraklar ne güzel zamanları bahara kadar kalktı. Oldum bittim kar seven biri olmadım, yağmurda ıslanmakta bence oldukça sevimsiz. Neyse artık kahveye daha çok düşme, kitaba filme daha çok sarılma zamanı...

İşten güçten hiç bahsetmeyeyim. Nereye doğru gittiğimizi bilen var mı?

Temizlikçi Kadınlar İçin El Kitabı ilginç öykülerle dolu. Bu hafta bitirme hedefindeyim.

İri Memeler ve Geniş Kalçalar'ı yarılamak üzereyim, okumaya başlayınca elimden bırakamıyorum.

Dayanamayıp Alper Canıgüz' ün Kıyamet Park' ına başladım. 

Bu hafta izlenecekleri bir kenara bırakıp tamamen okumaya odaklanmayı planlıyorum. 

Bilge kafasını dersten kaldırdığı zamanlar komik bir çocuk oluyor, onun dışında pek bulaşmamakta fayda var.

Efes' in keyfi yerinde, çip takılması gerekiyormuş, gerçi daha neyin ne olduğu belli değil ama bakacağız artık. 

Geçen hafta kocaman kararlar aldım, zamanımı çalan herkesten uzak duracağım. Çok sıkıldım artık...


Yorumlar

  1. Ah, o zaman çalanlar! En iyisi koşarak onların ortamından uzaklaşmak.
    İyi haftalar olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevin Ablacım arkama bile bakmadan kaçmak istiyorum, umarım hepimiz için güzel bir hafta olur🙏

      Sil
  2. fikre bayıldım biz de yapmalıyız muhakkak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok basit bir düzenek, kuşlar mutlu olur:))

      Sil

Yorum Gönder