6 Aralık


 Haftanın tüm koşturması, pazar günü ayaklarımı uzatıp dinlenerek geçti gitti. Cumartesi Bilge' ye diş hekimine gittik. İki yıldır covid korkusuna ertelenen diş kontrolleri sonucu salı günü kanal tedavisi yapılacak. Fiyatını duyunca dudaklarım uçukladı, buna hala şok olmam da ayrı bir yazı konusu... Klinik çıkışı test kitabı almaya Olgunlar' a gittik. Oradan azıcık yürüyelim dedik. Eskiden sevdiğimiz ama son zamanlarda hiç sevmediğimiz bir kafenin başka bir şubesini gördük. Alt katta oturup uzun uzun kitap okuduk. Sakin ve ferahmış.

Alper Canıgüz' ün Kıyamet Park' ını bitirdim. Eğlenceliydi. Evden çıkmadan Zaman Çarkı' nın yeni bölümünü izledim. Gerekli Şeyler' de seriye bakınca gözüm korktu. Kocaman kocaman on dört ciltlik bir seri, gerisi var mı bilmiyorum. Hepsi diziye nasıl sığacak...

Dost' a uğradık, indirimli kitaplar kısmında ilginç kitaplar buldum. Keyifle eve geldik.

Cuma sabahtan  yoga yapmıştım, akşama stüdyoda dersim vardı, eve gelince Bilge beraber yapalım deyince tüm yorgunluğuma rağmen tamam dedim. Cumartesi tüm gün sol üst kolumda kas seğirmesi yaşadım, çok sinir bozucuydu...Abartmamak gerek...

Lost in Space filminin yeni sezonu gelmiş, ama Koca önceki sezonları izlemediği için baştan izlemeye başladık. Zaten unutmuşum ilk kez izliyormusum gibi oldu. 

Akşama park faslı, tüylü çocukları sevmece, derken soğuktan kızarmış bir burunla eve dönme ...

İri Memeler ve Geniş Kalçalar' ı okumaya devam ediyorum. Yılın en güzel okumalarından biri olacak...

Erkenden uyandım, ortalık zifiri karanlık. Efes pek güzel uyuyordu ışık açıp uyandırmaya kıyamadım. Telefon elimde buraya yazayım dedim...

Güzel bir hafta olsun...


Yorumlar