20 Haziran

Hafta sonu pek güzel dinlendim. Cumartesi alışveriş faslını hemen halledip, erkenden eve döndük. Bilge suşi yemeye bayılıyor, bense yemesem aramam. Hadi tatil güzel başlasın dedim, eve suşi söyledik. Ergenimin yüzü güldü, çehresi aydınlandı:)
Anne' nin Rüya Evi bitti. Deniz özlemi sardı içimi. Neyse bayrama az kaldı.

 Pazar sabahı kahvaltıdan sonra Seğmenler Parkı' na gittik. Hava gölgede üşüten, güneşte pişiren kıvamdaydı. Yan tarafımızda köpek eğitim grubu vardı. Anladığım kadarıyla eğitimlerini tamamlamışlar, pek sevimliydiler. Efes' te aralarına karıştı, cahilliğini belli etmeden
 Çok ıvır zıvır yemişler sanırım, popoları yerden kalkmıyordu. 

Park iyice kalabalıklaşınca eve kaçtık. Herkes evin bir tarafına dağıldı. Bilge mabedine kapandı, Koca bağıran adamları izliyordu. Ben de yeni keşfettiğim bir suluboya sanatçısının videolarına takıldım, bugün de vakit bulursam izleyeceğim. Renk karışımları şahane ve hiç bilmediğim bir tekniği uygulamalı ve detaylı anlatıyor. 
Bu hafta Osamu Dazai' nin İnsanlığımı Yitirirken i ve Amin Maalouf' un Semerkant ' ını (okumadığımı geç fark ettim) bitirmeyi planlıyorum, sonrasına bakarız artık.

Yağmurdan dört domates fidem çürümüş, kalan sağlar bizimdir. Tahta ince sırıklar aldım, azıcık daha büyüsünler destek yapacağım. 
Mubi' den kısa filmler izliyorum, hem daha keyifli oluyor , hem de ofiste çok donma problemi yaşıyorum, uzun filmler uzadıkça uzuyor.Bir türlü çözüm bulamadım.

Keyifli bir hafta diliyorum.

Yorumlar