6 Aralık


Yılın en hızlı, en hesaplı kitaplı, en yoğun zamanları geldi. İş bir yana... neler yaptım muhasebesi, her sene kasmayayım desem de, işe yaramıyor. Zihnim  toplayıp çıkartıyor ve her defasında  sonuçtan memnun olmuyor. Uzatmıyor Allahtan, niye?  çünkü sahiden vakit yok. 

İş malum, sene sonu, alacak verecek, stok durumu ve ilahi soru" bu kadar para nereye gitti?"
Bu sene kendime yüz kitap hedefi koymuştum. Hedefe ulaşmama kalan iki kitap için hile yapıp okunacaklar arasındaki en ince iki kitabı seçtim. Hedefimi tamamlayacağıma inancım tam:)

Bilge her zamanki gibi, ergen, gergin takılıyor. Hafta sonu Koca' yla Wednesday i izlerken, aynı Bilge dedik, biraz abarttık ama sahiden duruşu, bakışı, tavrı aynı:))

Efes bir haftadır hasta. İdrar yolu enfeksiyonu olmuş, araya bir de kabızlık girdi. Antibiyotik, idrar söktürücü, kabızlık ilacı nevrimiz döndü. Kabızlık halloldu(ikinci günün sonunda elimde dolu bir kaka poşetiyle parkta sevinç çığlıkları attım), ama uzun uzun işeme işi, idrar kaçırmaya döndü. İlaçları bitene kadar sabırla beklememizi söylüyor veteriner. Röntgende böbrek taşı, mesane sıkıntısı da görünmediği için veteriner korkacak bir durum yok diyor, gel bunu panik kalbime anlat.

Bilge' nin eski tabletine el koydum. Yavaştan dijital çizim öğreniyorum. Aslında zor geliyor, kalem kağıda sarılmak istiyorum ama ortaya bir şeyler çıktığında keyifli oluyor.

Neyse durumlar şimdilik böyle, iyi bakın kendinize.



Yorumlar