BİLGE' NİN SAÇ TOKASI


Dün yaptım bu saç tokasını. 10 dakikamı aldı. Hatta spora giderken kendim taktım saçıma. Akşam Bilge' ye gösterdim, çok hoşuna gitti. Bugün de kreşe giderken taktı.Sabah herkese gösterip, "bak annem bana yapmış" diyordu. Metal tokayı organze kurdela ile sardım. Gene organze kurdeladan bir gül ve telli kurdeladan yapraklar yapıp ekledim. Hepsi bu kadar. Dün akşam koca geç geleceği için Bilge' yi almaya ben gittim. Kreşten çıkışta bekleyen taksiyi görünce "bana özel bir taksi mi getirdin?" dedi. Ardından "bana özel taksi getirme bir daha" cümlesi geldi. "Ne yapalım eve yürüyerek mi gidelim? " diyince, "hayır, bana özel babamı getir" dedi. Taksici de ben de baktık kaldık. Allah' tan koca çok geç kalmadı. Yemeğe yetişti, ama nasıl hasta, bir taraftan burnunu çekiştiriyor, bir taraftan öksürüyor. Onu yoğun bir bakıma aldık, ıhlamurlar falan derken Bilge' de öksürmeye başladı. "Baba da, bende çok hastayız çooook" diye öksürdü durdu. Hatta abarttı öksürürken kustu. Ben baya bir korktum, tam hastalığı atlattı derken yine mi başlıyor diye. Sabah öğretmenine de anlattım, "taklit ediyor olabilir ,burda da yapıyor bazen " dedi. Bugün belli olur, umarım numaradandır. Koca da sabahtan, bir iki işi vardı onları halletmeye gitti. Dinlense iyi olacaktı, işlerimi halledeyim öyle dedi. Onlara endişeleneyim derken bugün dişimin ağrımadığını fark ettim. Gerçi yutkunurken acı var ama olsun iyiyim yani. Bugün ne yapacağıma karar veremedim. Havada kapalı ve yağmurlu. Şöyle kasvetli bir film bulup izleyeyim diyorum, sonra biraz kitap okurum. Ney dinlemek istiyorum (Aşk' ın yan etkisi)... Öyle yani...

Yorumlar

  1. demek ne yapacağını bulamadın, bana da o güzel tokadan yapabilirsin mesela :) nasıl fikir

    YanıtlaSil
  2. çok yaratıcısın ne renk mesela?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder