TAMAMLADIĞIM KOLYE

Dün tamamladım kolyemi. Kendim yaptım diye değil, ama çok beğendim:)) O kadar yorgunum ki, çok hareketi bir hafta geçirdim, ondan sanırım. Akşam tamamen Bilge' ye odaklanarak geçti . Köfte yapıldı, ardından uyduruk küçük yaş pastalar, portakal suyu, elma suyu, burun damlası ve üstüne öksürük şurubu. Gece gene onunla yattım. Bol bol üstünü kapattım. Üniversitede ev arkadaşım üstünü çok açtığı için ,annesinin bir ucu yorgana sabitlenmiş yelek giydirdiğini anlatışı geldi aklıma. Hayatta giymez bizimki. Akşam odasını toparladım, dolabını tekrar ve tekrar düzelttim. Sonra pijamalarımı almak için kendi dolabımı açtım "hiç uğraşamayacağım sizinle "diyerek, ritmik hareketlerle amacıma ulaştım:)) Göz ucuyla kocanın dolabına şöyle bir baktım. O da" aldım başımı gidiyorum "modunda. Neyse yarın evdeyiz nasıl olsa, hallederiz kızımla. Hava inanılmaz güzel. Yılın bu zamanı için şaşırtıcı derecede sıcak. Böyle devam ederse pazar günü kesinlikle bol güneş gören bir parkta olacağız. Sabahtan platese gittim. Gelirken diyet yoğurdumu, peynirimi ve tam buğday ekmeğimi aldım. Tabi bir de elma aldım. Midem düzeldi bu arada, ne kötü bir durumdu. Tabi mideyede biraz özen göstermek lazım, çöplük değil ki mübarek. Bugün bol bol kitap okumayı ve tembellik yapmayı planlıyorum. Bir de hafta sonuna park dışında ekstra bir şey koyabilirmiyim diye bakacağım...

Yorumlar

  1. Ben de çok beğendim kolyeyi.Geçmiş olsun sizlere.

    YanıtlaSil
  2. sevgili Crebro teşekkür ederim. Ne çok isterdim güneşli bir günü.Arelle ve sevgilinle keyfini çıkartın bizler içinde:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder