YERSİZ KORKULARIM

Sabah ağrımın beynimi kemirmesine, aklım dur deme kararı aldı ve yakınımdaki bir diş hastahanesine gittik. Gittik diyorum, çünkü kocayla gittik, beklerken sürekli şikayet etti durdu ardından baktım işim uzayacak, onu gönderdim." Oh be dünya varmış" dedim, zaten tırsıyorum. Yanımda kendi kendine teşhis koyup, şikayet edecek biri olmayınca rahat rahat bekledim. Dişimin röntgenini yanlış çekmişler, ikinci kez çektirmek zorunda kaldım. Canım buna baya sıkıldı. Ama onun dışında iyiyidi. Beni küçük zanneden yirmilik dişim ve iki yanındaki azı dişimin çekilmesi gerekiyormuş. Bu arada diş taşlarım temizlendi. Yirmilik diş içi ameliyathaneden randevu aldım aynın 25'ine. Ondan sonrada diğerini hallettireceğim. Ben ki ortaokulda futbol oynarken kırdığım ön dişim ve çatlattığım yanındaki dişlerimin kaplama olması dışında, bir tanecik dolguya sahibimdir. Şu 20 lik diş ağrısı dışında hiç diş problemim olmadı. Onuda salladığım için, ağrısını çektim. En çok hamileliğimde korkmuştum tekrar ağrırsa diye. Allah'tan o zaman ağrımadı, kısmet bu zamanaymış:)) Ama bu sefer kesin kararlıyım, kurtulacağım. Bu arada dişimin ağrısı geçti ama diş taşları temizlenirken bııızıldayan aletin beynimde yarattığı ağrı, hala devam ediyor. Dün eve gelip yemekten sonra gene Bilge' nin odasında takıldık. Ben kitap okudum, o birşeylerle uğraştı. Babası erken gelmişti, o da bize takıldı. Bilge çıldırdı tabi, bir gün evvelki huzurdan eser kalmadı. Gece de uyanıp saçma sapan isteklerde bulundu. Bana filim aç, banyo yaptır gibi. Sonunda pes edip film açtım ve odasından kaçtım.
Bir süre sonra baktım uyuyordu. Sabah erkenden uyandı, onu giymem bunu giymemden sonra, en son saçlarını düzelltim. Bana "şimdi de ruj sür" diyince bende yarı sesli imdat çığlıkları yükselmeye başladı. Halime acıdı galiba uzatmadı mevzuyu. Bugün fitness seansımı iptal ettim. Hiç acı üstüne acı havasında değilim. Hafta sonu telafi ederim artık. Yani demem odur ki, yaklaşık 3-4 yıldır korktuğum için erteleyip durdum boşyere dişimin çekimini. Kendi kendime ağrı kesicilerle, ağrımı dindirmeye çalıştım. Şu an çok gereksiz korktuğumu düşünüyorum. Umarım ameliyat sonrası da böyle düşünürüm:)))


Yorumlar

  1. bu kadarmı olur kardeşim
    herşeyimiz aynı olmak zorunda mı?
    yani benim dişim ameiyatlık diye sende mi olacaksın illa ki
    biz kardeşmiyiz ne??

    YanıtlaSil
  2. bana da öyle geliyor. Ahh be hayat çok acımasızsın diyorum:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder