Gülümse:))

Bilge bu aralar sürekli "gülümse" diyor. Gülümsemezsem"ne oldu" diye yakama yapışıyor. Yılın bu zamanları  işler çok yoğun, malum yıl sonu geliyor. Aralarda kaçamak yapıp, kitap okuyorum. Sema Kaygusuz ' un "Barbarın Kahkahası" nı bitirdim. Yazarın ilk okuduğum kitabı ve ben müthiş etkilendim. Hatta bu yıl okuduğum en iyi kitaplardan biriydi diyebilirim.
 Arka arkaya kısa öyküler okuyunca, öykü okumaya biraz ara vereceğim demiştim ama Ayşe Başak Kaban' ın "Ben, Kendim ve Bergen" kitabına bayıldım. Çok güzel ve aklımdan çıkmayacak öyküler var içinde. Bugün bitiririm sanırım.
Bilge bu yaz denizde kollukları atınca "yüzme delisi" oldu çıktı başıma. Baktım illa yüzelim diyor, eve en yakın havuz araştırması sonucunda cumartesi 19:30-21:00 arası yüzebileceğimiz güzel bir havuz buldum.Cumartesi gittik, çok hoşuna gitti, bana gelince her bir kasım ağrıyor:((( Olsun mu ? olsun gideceğiz her hafta sonu... gülümse:)))

Yorumlar

  1. Gülümse :) Ne tatlı

    YanıtlaSil
  2. Ayy! O kedili küpelerin güzelliği... :))

    YanıtlaSil
  3. Kulağını hiç deldirmemiş biri olarak direkt dikkat çekti o kedili küpe, çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  4. Bu kızın tarzına hayranım ben

    YanıtlaSil

Yorum Gönder