Sonbahar

Mevsim birden bire kışa döndü. Dün kat kat giyindim ama ısınamadım bir türlü.Bu sabah az da olsa güneş yüzünü gösterdi. Çok soğukta değil... ama hafta sonu yazlıklara veda etmeli. Dolapları bir boşaltmalı. Bilge' nin boyu ciddi uzamış, geçen seneden neredeyse hiçbir şeyi olmayacak:((
Her sabah ofise geliyorum. Bu arada ofiste artık bir yardımcım var.Uzun zamandır tanıdığım gencecik pırıl pırıl  kızımız "İ" var. Bilge ayrıca bayılıyor ona . Okuldan çıkınca ev yerine ofise geri dönüyoruz. İ.' yle ödevlerini yapıyorlar.Bu durum kendi kendine başladı. Bana yaptığı hiç bir nazı ona yapmıyor. Eve gidince keman çalışmak ve kitap okumak dışında yapacak  bir şey kalmıyor. Ofisteki iş yükünün büyük bir kısmını da  aldı üzerimden. Daha ne olsun:))
Bu sabah evde çalışma masamı toparladım, hafta sonu oturabilirim başına sanırım.
Her sabah bilgisayarın başına oturunca önce e-postalara bakıyorum. Bugün hiç tanımadığım bir adresten ilginç bir e-posta gelmiş. Defalarca okudum. Tesadüfen burayı bulduğu ve .... kitabını okuduysam özetini ona yollamamı rica eden acayip bir mail. Şaka gibi. Sosyal ağları özellikle paylaşmak adına verdiği özgürlük ve zenginliklerinden ötürü bende aktif olarak kullanıyorum. Ama bu nasıl bir taleptir, nasıl bir şuursuzluktur bilemedim. Çolçocuktur desem, hiç mi aklı fikri yok, ben burada okuduğum kitapların arka kapakları dışında bir şey yazmamaya özen gösteririm. Okuma tarzlarını bildiğim arkadaşlarıma altını çize çize tavsiye ederim, ama özet nedir ya, tövbe tövbe...
Neyse geçeyim bu konuyu bu arada Selçuk Altun' un "Senelerce Senelerce Evveldi" kitabını okuyorum yine ve yine çok güzel. Aynı tarz, aynı güzel külliyat, Kitaplar,besteciler, İstanbul' un ilginç mekanları... İyi geldi bana. (özetini çıkartmam ama:)))

Ben biraz çalışayım, hadi iyi bakın kendinize...

Yorumlar

  1. Özet mi? O nasıl bir talep öyle :) İnsan gülsün mü şaşırsın mı bilemiyor..
    "i"ye sevindim..bilgeyi öperim
    mutluluklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Esracım şaka gibi bizde öpüyoruz güzel kızını ve seni:))

      Sil

Yorum Gönder