Günaydın...


Geçen hafta salı gecesi başlayan şiddetli bir karın ağrısıyla devrildim.Perşembe günü acilde serumla yattım derken anca bu sabah toparlanabildim. Çok fenaydı, çok. Allahım sağlık ne kadar önemli.

Kafamı toparladığım zamanlar okuyabildim. Mahir Ünsal Eriş' in "Dünya Bu Kadar"ını bitirdim. Önce bir garip geldi bi dolu insan, kafam karıştı derken çok güzel bağladı, sevdim. Stefan Zweig 'in "Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu" Zweig okumalarımın ikinci kitabı oldu, güzeldi, çok kısaydı zaten. Asıl baba kitabım Jean Christophe Grange' in "Kongo' ya Ağıt" kitabıydı. İlk kitap "Lontano" da ki kurguyu düşünüp ikinci kitabın kalınlığını görünce merakım tavan yapmıştı. Grange laf kalabalığı yapmaz ve hep ters köşe sonları olan kurguları vardır. Gerçi son dönemdeki kitaplarındaki akıllara zarar vahşet çok iticiydi, bu kitap nispeten daha sakindi. Bu kitabı da sevdim. Bilge'yle ortak okumalarımızda bu yaz Rick Riordan' ın Percy Jackson ve Olimposlular serisini okuduk. Bu serinin son kitabı da "Son Olimposlu" kitabıydı. Yunan tanrıları, tanrıların melez çocukları , canavarlar... Bilge' yle konuşacak çok şey çıktı:))

Bilge demişken dün malum okullar açıldı. Arkadaşlarıyla pek özlemişler birbirlerini. Ben de gittim, servis işini ayarlayayım diye. Diğerlerini anneleri falan olmayınca benimki neredeyse beni tanımıyor ayağına yattı, sıpa:))  Servis işini de tam çözemedim. haftaya kaldı. Eski düzen gidecekmiş bu hafta.

Sağlıklı beslenme sürecimden bahsetmiştim, sağlık bozulunca ve hiçbir şey yiyemeyince birden 3-4 kg gitti. Ayakta duracak halim kalmamıştı. Allahtan toparladım. 72,8 düştüm, yağ oranım geçen ay %35 ti bakalım bu ay ne çıkacak. Bugün spora gideceğim ama çok zorlamayacağım. Yavaş yavaş takılırım artık. Kendinize çok ama çok iyi bakın...

Yorumlar

  1. sevdacım çok geçmiş olsun..
    mahir ünsalın kitaplarının hepsini sevmiştim ben.
    bol okumalı ve dinlenmeli günler öperimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım geçti gitti. Mahir' in diğer kitaplarını ben de okuyup çok sevmiştim. Bu bambaşka bir tarzdı bence ve güzel olmuş.ben de öperim

      Sil
  2. Geçmiş olsun,bu aralar Dizanteri salgını vardı, bizim evden de bir fasıl geçti.Dikkat edin kendinize.
    Yeni okul yılında başarılar diliyorum Bilge ye :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim tüm çocuklara hayırlı ve keyifli olur umarım bizden de kocaman sevgiler 😊

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Grange'i çok çok severim ben de:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim.Grange candır diyelim o zaman😊 bizden de sevgiler

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun,Bilge'ye güzel bir okul yılı diliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder