Tembelliğin ardından

Geçen hafta Koca yine İstanbul' a gitti. Bir haftalık bir eğitim için. Bence kafa dinlemeye gitti:)) Ben evdeydim. Ofise gitmedim. Önceki seferki gibi, şunu yapacağım bunu yapacağım demedim. Sabah ve akşam Efes'le uzun yürüyüşler yaptık. Arada Bilge' de bize katıldı. Hava kış gibi olunca kanepede Bilge'yle Efes' i aramıza alıp kitaplarımızı okuduk, sıcacık:))

Bilge'yle Dogs Purpose filmini izledik, çok güzeldi. Xander Cape'in Dönüşü filmini arkadaşları izlemiş izleyelim dedi, ben uyuyup uyanıp izledim, o tamamını izledi:)) The Eagle Huntress belgeselini yine birlikte izledik, güzeldi ama çok uzundu. Ben Logan ı izledim, daha ne kadar uzayacak bu seri acaba:(( Person Of İntrest dizisinin son sezonunu izlememiştim, onu bitirdim. Taboo ya başlayacağım bugün.

Eve Dönmenin Yolları/A.Zambra : Uzun zamandır listemdeydi, iyi oldu okuduğum. Yazarın tarzı belli, güzeldi.

Hep Yuvaya Dönmek/Ursula K. Le Guin : Ursula' nın fantastik dünyasını okumak hayret vericiydi. İnanılmazdı, bambaşka bir dünya, bambaşka bir dil ve kültürü okudum. Muhteşemdi.

Farfara/Sezgin Kaymaz : Sezgin Kaymaz' ın  son kitabı.Kız kardeşle birlikte okuyalım dedik. Ben önce bitirdim sanırım:)) Kolay okunuyor ama çok sevedim.

Flash Gordon 1 cilt/ Mac Raboy : Dost' ta gezerken çizgi roman raflarında gezerken aldım bu kitabı. 1948-1951 arası gazete köşesinin derlemesi. Çizimler çok güzel aslında Flash Gordon ' un yaratıcısı Alex Raymond. Çok sonra Mac Raboy  devam ediyor. Bilge! de okumak istiyor.

19 Mayısta Anıtkabir'e gittik Bilge'yle. Çok güzel ve coşkuluydu. Hafta sonu da alışverişe gittik. Bilge "hayat çok pahalı" dedi.
Okulun kapanmasını şafak hesaplayan asker misali gün gün sayıyor. Bu sabah iki hafta kaldı diye uçarak gitti okula:))

Haftamız güzel geçsin...

Yorumlar

  1. Mis gibi dinlenmişsiniz ne güzel :) Okul bitimine gün sayma :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel oldu bir de hava güzel olsaydı bomba olacaktı:))

      Sil
  2. Anıtkabir e gitmeyi ben de çok istiyorum maaile. İnşallah en kısa zamanda.
    İnan ben de şafak sayıyorum tatil için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda gidin bence de, az kaldı şafağa:))

      Sil

Yorum Gönder