Canım Salı


Dün tembel ama keyifli bir gün oldu.Sabah yürüyüşü,kitap okuma,çamaşırlarla cebelleşme derken dizilere gömülmece...
Bilge okuldan gelince Efes'le ikisini evde bırakıp spora gittim. Bir buçuk saat canım çıktı ama iyi oldu.Çıkışta markete uğradım. Eve gelip poşetleri ve çantamı bıraktım, Efes'i alıp çıktım. Uzunca bir yürüyüş yaptık, eve döndüğümüzde pilim bitmişti. Akşam yemek stoklarımı da bitirip erkenden uyumuşum. Sabaha karşı uyandım, Bilge' nin kalkma zamanına kadar kitap okudum. Bilge'yi okula yolladım,tekrar uyumuşum.Saçma sapan bir rüya gördüm.Çalan telefonla uyandım. Kahvaltı yapıp Efes'i çıkarttım. Kuşları, kedileri kovalayıp, parktaki bankımıza oturup havayı kokladık🙂 Sahiden kısa bir zaman için bile olsa kulaklarını dikip şehri dinlemek, koklamak acayip bir şey.
Bugün yemek yapmalı, kitap bitmeye doğru yol alsa, bir de evi süpürürsem süper olur.Tabi bir de spor var, hava da nasıl güzel, biraz toprak alıp balkona el atmalı...


Yorumlar

  1. giderek, yapacak çok şey olduğunda planlamanın daha kolay olduğuna inanmaya başlıyorum. hem benim hayat biraz yoğunlaştı, hem de burdan okuya okuya öğrendim galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın😘 planlama hele de rutin planlama beni çok güvenli hissettiriyor tabi abartmadan yapmak gerek ben bazen abartabiliyorum 🙈

      Sil

Yorum Gönder